سایت بازی انفجار تک بت بدون فیلتر بابا بت آریان بت بت 120 ozabet بری بت ناسا بت مل بت بدون فیلتر برنامه مگاپاری وان ایکس بت بدون فیلتر وین نود

ماه بت

برای ورود به سایت ماه بت کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت

فیلم جوکر ۲ trailer

فیلم جوکر ۲ trailer

فیلم جوکر ۲ trailer | رئالیتی شو جوکر فصل یک قسمت دوم جوک طنز trailer | سریال جوکر – فصل 6 – قسمت 2 | Joker Series – Season 6 trailer | سریال جوکر – فصل 5 – قسمت 2 | Joker Series – Season 5 trailer

فیلم جوکر ۲ trailer

فیلم جوکر، یکی از مشهورترین و پرحاشیه‌ترین فیلم‌های سال 2019 بود و موفق شد جوایز بسیاری کسب کند. در ادامه سعی دارم ب فیلم جوکر ۲ trailerه دور از این حواشی، به بررسی و نقد کامل این اثر بپردازم؛ شما هم لطفا به حواشی کار نداشته باشین و بنده را همراهی کنید. فیلم جوکر ۲ trailer

فیلمنامه:

این فیلم، فیلمی مستقل از دنیای ابرقهرمانی پیش از خود هست و جهان جدیدی را به ما معرفی می‌کند؛ درنتیجه از فیلمنامه‌ای با فضایی جدید برخورددار می‌باشد. در Joker 2019 برخلاف داستان‌های قبلی که یا پیشینه‌ای از جوکر ارائه نمی‌کردند و یا دلیل تبدیل شدن او به شرورترین فرد گاتهام را افتادن در مخزن اسید می‌ فیلم جوکر ۲ trailerدانستند(!)، ما با داستانی واقع گرایانه و چندین مرتبه قابل‌باورتر از موارد قبلی، مواجه‌ایم.

لازم می‌دانم موضوعی را همین جا بیان کنم: برخلاف تصور اکثر افراد، این فیلم، فیلمی ابرقهرمانی نیست و قرار هم نبوده که فیلم جوکر ۲ trailer باشد! بلکه از موضوعات ابرقهرمانی و شخصیت‌هایش برای بیان داستانی نو و انتقال پیامش استفاده می‌کند و بیشتر یک درام اجتماعی محسوب می‌شود. پس بهتر هست که با انتظار درستی به تماشای فیلم بنشینیم.

در فیلم، استفاده از نمادها در همه جا به چشم می‌خورد و برای فهمیدن‌شان باید کمی دقت کنیم. مثلا آر فیلم جوکر ۲ trailerتور نماد بیماران روانی که جامعه آنها را طرد کرده، هست (البته خیلی‌ها با بنده مخالف هستند و فکر می‌کنند او نماینده قشر فقیر بود؛ اما اگر کمی در نشانه‌هایی که فیلم به ما می‌دهد دقت کنیم، متوجه اصل قضیه می‌شویم). یا مثلا مردم فقیر گاتهام که دست به شورش می‌زنند، نماد قشر وسیعی از جوامع این روزها هستند که با مشاهده فقر و تبعیض، تبدیل به بشکه باروتی شده‌اند که حتی با کبریتی اش فیلم جوکر ۲ trailerتباه و نامرتبط (مثل یک بیمار روانی) منفجر می‌شود!

بیشتر بخوانید  سایت شرط بندی با شارژ 10 تومان
حتی خود آرتور هم تعجب کرده که چرا ملت ریختن بیرون و تظاهرات راه انداختن!!

فیلم Joker از دیالوگ نویسی خوبی برخورددار هست و در این زمینه موفق بوده؛ اما در برخی صحنه‌ها همین اتکای بیش از حد بر روی دیالوگ‌ها کار دست فیلم می‌دهد و دچار شعار زدگی می‌گردد؛ مانند قسمت صحبت‌های آرتور در شوی تلوزیونی.

همچنین، شاهد شخصیت پردازی بسیار خوبی بر رو فیلم جوکر ۲ trailerی کاراکتر آرتور هستیم؛ به شکلی که می‌توانیم با یکی از مخوف‌ترین خلاف‌کاران جهان سینما، احساس همذات پنداری کنیم و او را دوست داشته باشیم(توجه کنید که احساس دلسوزی نسبت به جوکر، الزاما نقطه ضعف نیست؛ حتی از نظر من نقطه قوت فیلم به حساب می‌آید). این شخصیت‌پردازی فوق‌العاده به کمک بازیگری و فیلمبرداری کم‌نظیر فیلم صورت می‌گیرد. در ادامه مفصل‌تر به بررسی این مورد می‌پردازیم.

در مجموع فیلمنامه Joker، ایده‌های جدیدی دارد و نقطه قوت فیلم محسوب می‌شود. فیلم جوکر ۲ trailer


کارگردانی:

تاد فیلیپس با کارگردانی Joker نشان داد که توانایی بالایی دارد و خود را چند پله از آثار قبلی که ساخته بود، بالاتر کشید. او به شکلی واضح از فیلم‌های «راننده تاکسی» و «سلطان کمدی» الهام گرفته و حتی در برخی صحنه‌ها، میزانسن‌های فیلم را تا حد زیادی شبیه به این دو ف فیلم جوکر ۲ trailerیلم چیده. البته این الهام‌گیری نقص به حساب نم فیلم جوکر ۲ trailerی‌آید، چون الهام‌گیری با کپی برداری تفاوت بسیار دارد. درضمن، به‌نظر من در برخی زمینه‌ها Joker بهتر از این دو فیلم عمل کرده.

تاد فیلیپس و خواکین فینیکس

تاد فیلیپس در کارگردانی فیلم، به جزئیات توجه خوبی داشته و توانسته با رعایت جزئیات، پیام‌ فیلم جوکر ۲ trailerهای خود را به شکلی جالب به بیننده برساند. در این باره چند مثال می‌زنم:

  • 1-وقتی آرتور توسط بچه‌ها کتک می‌خورد، پس از رفتن  فیلم جوکر ۲ trailerآنها، به شکل ناخودآگاه با دستانش از اندام جنسی خود حفاظت می‌کند. در همین حال از گل روی سینه‌اش آب می‌چکد. کارگردان در این پلان، به زیباترین شکل ممکن، به موضوع آزارجنسی دیدن آرتور در کودکی اشاره می‌کند:بسیاری از همان ابتدای عقیده داشتند انتخاب تاد فیلیپس گزینه عجیبی برای ساختن فی فیلم جوکر ۲ trailerلم مستقل جوکر به شمار می‌رود؛ مردی که توانسته کمدی‌های قوی همچون بورات و سری Hangover را خلق کند در پشت سکان ساخت فیلم یکی از شرورترین کاراکترهای تاریخ سینما چه می‌کند؟ این پرسش اما یک جواب صاف و ساده داشت: کمدی‌های تاد فیلیپس از نوع دیوانه‌واری بودند و جوکر هم یک دیوانه تمام عیار است. وجه اشتراک فیلم جدید فیلیپس با آثار گذشته و موفق او نیز در همین نکته نهفته است: جنون فیلم جوکر ۲ trailer. البته اینکه فیلیپس می‌تواند با آثاری با بودجه کم هم سازش داشته باشد و آنها را عموما به سوددهی برساند هم قطعا در انتخاب او توسط استودیو برادران وارنر بی‌تاثیر نبوده است.

    همانطور که پیش‌تر هم نوشتیم، ایفاگری نقش جوکر نیز قصه عجیبی در هالیوود دارد. بازیگرانی که در قالب این کاراکتر فرو می‌روند، همگی از حال و هوای عجیب روزهایی که لباس و نقاب دلقک دیوانه را برای دوران فیلمبرداری به تن داشتند می‌گویند. جنونی که جوکر در ذات خود دارد، به هر طریقی شده به بازیگر او هم می‌ فیلم جوکر ۲ trailerرسد؛ حتی اگر این نقش مانند فیلم «جوخه خودکشی» ضعیف پرداخته شده باشد.

    بیشتر بخوانید:

    تبدیل شدن به جوکر – کاری فراتر از بازیگری یک نقش

    فهرست محتوا  نمایش 

    جوکر برخاسته از کمیک است اما دیگر فقط متعلق به کمیک‌ها نیست

    فیلم Joker یک فیلم مستقل و با بودجه اندک و تم بسیار تاریک است. پروسه ساخت آن فراز و نشیب‌های ز فیلم جوکر ۲ trailerیادی داشته و حتی زمانی مارتین اسکورسیزی کارگردان (که این روزها به خاطر صحبت‌هایش درباره ارزش سینمایی دنیای مارول تیتر رسانه‌ها شده) قرار بود هدایتگر فیلم باشد. اسکورسیزی البته بعدها درگیر پروژه جدید خودش یعنی Irishman شد و با اینکه قرار بود در منصب تهیه کننده فیلم ظاهر شود اما به خاطر درگیری بیش از حد در این پروژه، نتوانست به هیچ طریقیفیلم جوکر ۲ trailer  در کارنامه هنری فیلم جوکر قرار بگیرد؛ البته لااقل به صورت علنی.

    اما چرا می‌گویم به صورت علنی؟ برای اینکه تاثیر فیلم‌های اسکورسیزی در جای جای فیلم جوکر مشهود است. فیلمنامه‌ای که تاد فیلیپس و اسکات سیلور (که فیلمنامه فیلم ۸ مایل با حضور امینم را در کارنامه‌اش دارد) نوشته‌اند وامدار برخی آثار اسکورسیزی مانند راننده تاکسی، گاو خشمگین و سلطان کمدی است. این وامداری اما در کنار خلاقیت‌های این دو تن قرار گرفته و نتیجه اثری شده که به شدت قابل تحسین است و می‌توان آن را به روش‌های مختلفی واکاوی کرد. فیلمنامه پرمغز، پرکشش و نفیلم جوکر ۲ trailerسبتا  پیچیده‌ای که فیلیپس و فیلم جوکر ۲ trailer اسکات برای جوکر نوشته‌اند، به جرات یکی از قوی‌ترین فیلمنامه‌های تاریخ سینمای اقتباسی از کمیک‌بوک‌ها است.

    چیزی که باید در ابتدای کار و قبل از دیدن جوکر مورد پذیرش تماشاگران آن  فیلم جوکر ۲ trailerقرار بگیرد، اینست که جوکر جدا از یک شخصیت کمیک بوکی بسیار محبوب و معروف که بارها به شکل‌های مختلف در مدیوم‌های مختلف (فیلم، انیمیشن، بازی و…) دیده شده، خودش یکی از مشهورترین نقش منفی‌های تاریخ سینماست. جوکر در کنار دارث ویدر و هانیبال لکتر و… برای فیلم‌بازان قهار سینمایی (فارغ از اینکه عشق کمیک هستند یا نیستند) یک شخصیت منفی ترسناک و با ابهت است. او دیو فیلم جوکر ۲ trailerانه‌ای است که خودش را شکل دلقک‌ها کرده و لباس‌های عجیب و غریبی می‌پوشد و در کمال آرامش، یک جنون ذاتی دارد. جوکر پلید است و سیاهی تمام زندگی‌اش را گرفته و از کشتن پدر و مادری جلوی فرزندش و یا له کردن یک پسر نوجوان زیر مشت و لگدش فیلم جوکر ۲ trailer ابایی ندارد. تیم او به دختر رییس پلیس شهر تجاوز می‌کند و او را علیل می‌کند و فیلم‌های این تجاوز را برای پدر دختر جوان به نمایش می‌گذارد. او دو کشتی پر از جمعیت آدم را بمب‌گذاری می‌کند و ساکنین هر دو کشتی را به جان هم می‌اندازد تا دیگری را از بین ببرند و در طی سرقت از یک بانک، تقریبا تمام همدستانش را می‌کشد تا پول‌ها به خودش برسد. این‌ها بخشی از اقدامات شرورانه این فیلم جوکر ۲ trailerک اراکتر است و با مرور کردن آنها به این نکته پی می‌بریم که جوکر برای تمامی دنبال کنندگانش یک شخصیت منفی است و نه لزوما یک شخصیت برخاسته از کاغذهای کتاب‌های کمیک. فیلم جوکر ۲ trailer

بیشتر بخوانید  دانلود اپلیکیشن بانک بت برای اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *