سایت بازی انفجار تک بت بدون فیلتر بابا بت آریان بت بت 120 ozabet بری بت ناسا بت مل بت بدون فیلتر برنامه مگاپاری وان ایکس بت بدون فیلتر وین نود

ماه بت

برای ورود به سایت ماه بت کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت

سریال مشاور (The Consultant 2023)

سریال مشاور (The Consultant 2023)

سریال مشاور (The Consultant 2023) | سریال مشاور (The Consultant 2023) – فیلیمو | دانلود سریال مشاور The Consultant 2023 قسمت 1 زیر نویس فارسی | سریال مشاور The Consultant 2023

سریال مشاور (The Consultant 2023)

آیا سریال The Consultant (مشاور) یک اثر دلهره‌آور است؟ یک کمدی است؟ یک مجموعه طعنه‌آمیز محسوب می‌شود؟ مهم نیست دقیقا این سریال در چه ژانر و دسته‌بندی‌ای قرار می‌گیرد؛ هرچه که است، این مجموعه که در یک محیط کاری رخ می‌دهد و داستان دارکی دارد، با یک شخصیت اصلیِ واقعا آزاردهنده‌ی کت‌و سریال مشاور (The Consultant 2023) شلواری ماجر سریال مشاور (The Consultant 2023) ای خود را پیش می‌برد. آخرین و جدیدترین اثری که سرویس استریم پرایم ویدیو به مخاطبان خود ارائه کرده، کاملا جذاب و خوش‌ساخت است. یک اثر دارک و دلهره‌آور که سریال مشاور (The Consultant 2023) در محیط کاری رخ می‌دهد و می‌خواهد نظام سرمایه‌داری را به سخره بگیرد. سریال مشاور براساس رمانی با همین نام ساخته سریال مشاور (The Consultant 2023) شده که توسط بنتلی لیتل نوشته و منتشر شده بود.

کریستوفر والتز، نت ولف، بریتنی اوگریدی، ایمی کاررو، هنری رودز، برایان یون، مایکل چارلز واک سریال مشاور (The Consultant 2023) ارو و غیره از جمله بازیگران بااستعداد این مجموعه هستند. این سریال که به‌طرز جالبی در ژانر کمدی (بهتر است بگوییم کمدی تاریک) هم قرار می‌گیرد، خیلی مورد اسقبال منتقدان قرار گرفت و آن‌ها امتیازات مثبت زیادی برای سریال مشاور (The Consultant 2023) ش ثبت کردند. آن‌ها بیشتر از هر چیزی جذابیت دیوانه‌کننده‌ی کریستوفر والتز را مورد تحسین قرار دادند و معتقد بودند که سریال مشاور با وجود کمبود عمقی که دارد، اما با استفاده از اجرای نرمی که دارد و پیچ و تاب‌هایی سریال مشاور (The Consultant 2023) که به داستان می‌دهد، آن را جبران می‌کند. سریال مشاور (The Consultant 2023)

آن‌ها این سریال را ترکیب خوب و درستی از یک داستانِ آرام اسرارآمیز خواندند که برخی اوقات رگه‌هایی از کم سریال مشاور (The Consultant 2023) دی و طنز در آن دیده می‌شود. البته برخی‌ها نسبت به سرعت و کلیت فیلمنامه انتقاد داشتند که مد سریال مشاور (The Consultant 2023) ام سؤال‌های بی‌پاسخی را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند و اینطور تصور می‌کند که ما همچنان مجذوب آن باقی می‌مانیم؛ چیزی که بعد از گذشت چند قسمت خسته‌کننده می‌شود. منتقد سایت ای. وی. کلاب، سریال مشاور را با سریال Severance (جداسازی) مقایسه کرد اما به این موضوع اشاره داشت که به اندازه مجموعه دوم، فیلمنامه‌ی منسجم و تامل‌برانگیزی ندارد؛ هرچند که حسابی طراحی تولید و بازی چشمگیر والتز را تحسین  کرد. سریال مشاور (The Consultant 2023)

بیشتر بخوانید  فرشاد سایلنت سعی کن نخندی

خلاصه داستانی که از سریال مشاور منتشر شده، به این  سریال مشاور (The Consultant 2023) شرح است: «ریگس پتاف یک مشاور مرموز است که بعد از قتل مدیرعامل شرکت کامپ ور (یک شرکت بازی‌های موبایلی)، به کمک آن می‌آید و ظاهرا شروع به اداره شرکت می‌کند؛ برای اینکه بتواند آن را از دست مشکلات ظاهری نجات د سریال مشاور (The Consultant 2023) هد. این سریال داستان ارتباط بین ۲ کارمند و رئیس شرکت را نشان می‌دهد. می‌خواهد نشان دهد که آن‌ها تا چه اندازه حاضر هستند پیش بروند و برای ز سریال مشاور (The Consultant 2023) نده ماندن تلاش کنند.» اولین چیزی که ما در این مجموعه می‌بینیم، گروهی  سریال مشاور (The Consultant 2023) از بچه‌های ابتدایی است که به بازدید از این شرکت جذاب آمده‌اند. اما بلافاصله مشخص می‌شود که یکی از آن‌ها همراه خودش اسلحه دارد و رئیس شرکت را به قتل می‌رساند. سریال مشاور (The Consultant 2023)

پیش از اینکه حتی خون روی دیوارها تمیز شود، یک فرد غریبه، مرموز و به‌طرز عجیبی بی‌نقص  سریال مشاور (The Consultant 2023) با کت‌وشلوار و کروات خود ظاهر می‌شود. ریگس پتاف که اصلا معلوم نیست دقیقا کیست، قراردادی را رو می‌کند که نشان می‌دهد در نبود مدیرعامل شرکت، کنترل همه چیز در اختیار او است. الین و کریگ که اصلا زیر بار این قضیه ن سریال مشاور (The Consultant 2023) می‌روند، تصمیم می‌گیرند که تحقیقات مخفیانه‌ی خود را آغاز کنند تا بفهمند که این رئیس جدید و غریبه کیست؛ تحقیقاتی که منجر می‌شود تا آن‌ها به این پی ببرند که او علنا وجود خارجی ندارد. البته آن‌ها در همین حین متوجه می‌شوند که ریگس پتاف مدتی قبل یک قرارداد مشابه با یک تولید‌کننده اندام مصنوعی بسته بود که خیلی زود او هم جان خود را از دست می‌دهد. سریال مشاور (The Consultant 2023)

بیشتر بخوانید  سریال های لی جونگ سوک

به مرور زمان داستان پیچیده‌تر می‌شود و سرنخ‌های مختلفی به آن اضافه می‌شود که ماهیت طبیعی این فرد شیطانی و سوءاستفاده‌گر را به تصویر می‌کشد. پتاف که کم کم متوجه بی‌اعتمادی و کارهای مخفیانه‌ی این دو کارمند و مهم‌تر از همه نفرت آن‌ها نسبت به خوش می‌شود،  سریال مشاور (The Consultant 2023) تصمیم می‌گیرد که بیش‌ازپیش آن‌ها را در شبکه‌ی خطرناک خود درگیر کند. او از نقطه ضعف‌های آن‌ها استفاده می‌کند و نشان می‌دهد که می‌تواند خواسته‌های قلبی‌شان را برآورده کند؛ همگی آن‌ها را هم به شکلی انجا سریال مشاور (The Consultant 2023) م می‌دهد  سریال مشاور (The Consultant 2023) که انگار واقعا می‌خواهد این شرکت را نجات دهد و از شکست آن جلوگیری کسریال مشاور (The Consultant 2023) د.

سریال مشاور در طی داستان خود سؤال‌های خیلی زیادی را ایجاد می‌کند اما انتظار می‌رود که تا پایان ما سریال مشاور (The Consultant 2023) جرا به همه آن‌ها پاسخ داده شود. با اینکه طعنه و کنایه‌های این سریال بسیار سطحی و کوچک است، اما برخی اوقات شدیدا هوشمندانه می‌شود. ریگس که هیچ اطلاعاتی درباره این کسب‌و‌کار و محصولات آن ندارد، با شرکت همانند یک جنگل رفتار می‌کند و مدام کارمندان را مانند بازیکنان بازی‌های خود شرکت، مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. در ص سریال مشاور (The Consultant 2023) نعتی که به غیرمعمول بودن و عادی نبودنش افتخار می‌کند، او واقعا یک هرج‌و‌مرج اساسی محسوب می‌شود. برخی‌ها از پایان‌بندی این سریال راضی نبودند و حس می‌کردند که برخی سوالات بی‌پاسخ مانده است. باید صبر کنیم و ببینی سریال مشاور (The Consultant 2023) م که در فصل سریال مشاور (The Consultant 2023) دوم این سؤال‌ها پاسخ داده می‌شود یا خیر؛ هرچند که در حال حاضر خبری از فصل دوم نیست. سریال مشاور (The Consultant 2023)


سریال های مشابه سریال مشاور

سریال Severance

سریال جداسازی

بازیگران: آدام اسکات، زک چری و بریت لوئر سریال مشاور (The Consultant 2023)

سال پخش: ۲۰۲۲

خلاصه داستان: صنایع لومن از یک فرایند پزشکی تفکیک‌سازی و جداسازی استفاده می‌کند. این فرایند پزش سریال مشاور (The Consultant 2023) کی خاطرات غیرکاری برخی از کارمندان این شرکت را از خاطرات کاری‌شان جدا می‌کند. دراین‌میان، فردی به نام مارک وجود دارد  سریال مشاور (The Consultant 2023) که تیمی از کارمندان این شرکت را مدیریت می‌کند. همه چیز خیلی خوب در حال پیش رفتن است، تا اینکه یک همکا ر مرموز سر و کله‌اش در دنیای خارج از کار پیدا می‌شود؛ اتفاقی که کم کم مسیر را برای کشف حق سریال مشاور (The Consultant 2023) ایق درباره شغل و محیط کاری آن‌ها، هموار می‌کند. سریال مشاور (The Consultant 2023)

سریال «مشاور» با محوریت بررسی مسائل و مشکلات خانواده‌ها با بازی فرهاد قائمیان از  سریال مشاور (The Consultant 2023) فردا شب از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید  الو بت alobet سایت شرط بندی

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مجموعه تلویزیونی «مشاور» از فردا شب یکشنبه، ۲۶ فروردین هرشب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به روی آنتن می رود.

این مجموعه‌ از داستان‌های خانوادگی با رویکرد ارائه راه حل برای زندگی بهتر خانوادگی و در پی  سریال مشاور (The Consultant 2023) گره‌گشایی از اختلافات آنهاست. مجموعه «مشاور» برای کسانی که به هر جهت درگیر اختلافات خانوادگی هستند می‌تواند آموزنده باشد. سریال مشاور (The Consultant 2023)

قهرمان اصلی داستان یک روحانی با بازی فرهاد قائمیان است که با صبوری و آرامش مشکلات خانو سریال مشاور (The Consultant 2023) اده‌ها را حل می‌کند.

بازیگران ثابت این مجموعه، فرهاد قائمیان، مهر سریال مشاور (The Consultant 2023) ی آل آقا، ستاره سادات قطبی، نازنین هاشمی، کوثر حیدری و احمد یاوری شاد هستند، و درهر اپیزود، به فراخور قصه سریال بازیگران دیگری اضافه م ی‌شوند. سریال مشاور (The Consultant 2023)

این مجموعه تلویزیونی ۲۶ قسمتی که به کارگردانی  محمد ص ادق بکتاش و تهیه‌کنندگی سید محمد  سریال مشاور (The Consultant 2023) رضا حسینی تهیه و تولید شده است، از شنبه تا جمعه حوالی ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه و تکرارش روز بعد حوالی ساعت یک بامداد ، ۱۰ صبح و ۱۶ و ۳۰  سریال مشاور (The Consultant 2023) دقیقه پخش می شود.

به گزارش ایسنا، سریال «مشاور» پیش از این در بهمن ماه سال گذشته از شبکه دوم به روی آنتن رفت سریال مشاور (The Consultant 2023)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *