سایت بازی انفجار تک بت بدون فیلتر بابا بت آریان بت بت 120 ozabet بری بت ناسا بت مل بت بدون فیلتر برنامه مگاپاری وان ایکس بت بدون فیلتر وین نود

ماه بت

برای ورود به سایت ماه بت کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت

داستان سریال fallout

داستان سریال fallout

جدیدترین اثر از سرویس آنلاین آمازون پرایم توانسته نمرات خوبی را از منتقدان دریافت کند.

سریال «فال‌اوت» جدیدترین سریال ساخته شده بر اساس بازی‌های ویدیویی به شمار می‌رود که محصول سرویس آنلاین آمازون پرایم است و حالا منتقدان نظرات خودشان را درباره این سریال مورد انتظار اعلام کردند و نمرات خوبی را به این اثر دادند.

منتقدان بر این باور هستند که سریال «فال‌اوت» اقتباسی است که یک توسعه واقعی از بازی‌ها احساس می‌شود و یک اثر پسا آخرالزمانی بسیار خوب و دلنشین چه برای طرفداران قدیمی و چه برای کسانی است که تازه با این فرنچایز آشنا شدند.

تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۵۹ نقد برای سریال «فال‌اوت» منتشر شده که امتیاز ۹۳ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۷۲ از صد برای این سریال دیده می‌شود که بر اساس ۲۶ نقد منتشر شده برای آن است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهانی درباره این سریال را مشاهده می‌کنید.

«۹۰/۱۰۰ IGN | منتقد: مت پیرسلو»

سریال «فال‌اوت» اثری آخرالزمانی روشن و خنده‌دار و پر از شوخی‌های تلخ و انفجارهای بسیار خشن است و در کنار سریال The Last of Us از جمله بهترین آثار اقتباسی از بازی‌های ویدیویی است. این سریال به شکلی درخشان ساخته شده و سه شخصیت اصلی آن نیز در داستان‌های مرتبط به هم حضور دارند که در نهایت به پایانی فوق‌العاده ختم می‌شوند. طراحی تولید بی‌نظیر و توجه به جزئیات باعث شده تا این سریال پر از جنبه‌های جذاب برای طرفداران این مجموعه بازی باشد. اما این باعث نشده که بیننده‌های ناآشنا با بازی‌ها نتوانند از آن لذت ببرند. این یکی دیگر از آثار برجسته لیسا جوی و جاناتان نولان است.

«۹۰/۱۰۰ Variety | منتقد: آرامیده تینوبو»

سریال «فال‌اوت» عجیب ولی بسیار سرگرم‌کننده است و اصلا شبیه آن را تاکنون ندیده‌اید. به همین خاطر نیز نمی‌توانید این اثر را تماشا نکنید.

«۸۳/۱۰۰ Entertainment Weekly | منتقد: کریستن بالدوین»

فصل اول و هشت قسمتی سریال «فال‌اوت» در دنیایی زنده و فریبنده جریان دارد که برای گیمرها آشنا به نظر می‌رسد اما برای لذت بردن از این سریال دیستوپیایی و تلخ نیازی به دانش بازی‌ها نیست.

«۸۰/۱۰۰ Empire | منتقد: کامبول کمپبل»

سریال «فال‌اوت» ایده‌های بزرگ بازی‌ها را گسترش می‌دهد و به یک اقتباس تبدیل شده که ارزش تماشا توسط طرفداران این مجموعه بازی‌ها و همچنین دیگر افراد را دارد. این سریال هم سرگرم‌کننده و هم دلهره‌آور است و همانند شخصیت اصلی خودش، راضی به زندگی در گذشته نیست.

«۷۰/۱۰۰ Collider | منتقد: ترز لاکسون»

سریال «فال‌اوت» به طور کامل داستان و دنیای مجموعه بازی‌ها را در آغوش می‌گیرد، اگرچه جهان‌سازی عظیم و گسترده این سریال ممکن است برای برخی از بیننده‌های ناآشنا نامطلوب باشد.

«۷۰/۱۰۰ RogerEbert | منتقد: برایان تالریکو»

تمایل به غیر قابل پیش‌بینی بودن این سریال تحسین‌برانگیز است اما به نوعی به شتاب داستان آسیب می‌زند و باعث می‌شود که فصل هشت قسمتی آن طولانی‌تر از آنچه هست، احساس شود. علاوه بر این، به جز والتون گاگینز، اندکی طول می‌کشد تا بازیگران در نقش‌های خودشان جا بیفتند. می‌توان گفت که والتون گاگینز توانسته این سریال را متعلق به خودش کند.

«۵۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: انجی هان»

اینکه مدام سریال «فال‌اوت» توسط موارد مختلف به انحراف کشیده می‌شود، یکی از جذابیت‌ها و همچنین یکی از نواقص آن محسوب می‌شود. این سریال در پر جنب و جوش‌ترین حالت خودش لذت کاوش در دنیایی عجیب و غریب، آشنایی با کاراکترهای مختلف و درگیر معماهای مختلف شدن را به بیننده منتقل می‌کند. اما فقدان اضطرار و فوریت سبب شده تا هشت قسمت فصل اول بیش از حد طولانی احساس شود.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

تا زیر نویس اومد برم برای دان
فالوت ۴ از نظر داستانی بهترین بود
به شدت کنجکاوم

اتفاقا داخل سری ضعیف ترین داستان فالوت رو نسخه چهارم داشت (فالوت ۷۶ بازی نکردم اما شنیدم اصلا داستان نداره پس نمیشه از نظر داستانی با بازی مقایسش کرد)
جدا از اینکه فالوت ۴ کلی فچ کوئست داشت و در داستان های فرعی ضعیف ترین در کل سری بود، داستان اصلی هم اصلا با لور ترکیب نشده بود و کلا سعی داشت که بخش های جدیدی به لور اضافه کنه. این خوبه که بخواد بخش های جدید به لور اضافه کنه اما اصلا جالب نیست که این بخش های جدید با جزئیات قدیمی لور تطبیق نداشته باشه.
جدا از این داستان اصلی اصلا فلسفه نسخه های قبلی هم نداشت. مثلاً هر کسی که نیو وگاس بازی کرده باشه جوشوآ گراهام و اون دیالوگ معروفش رو یادشه.
یا هر کسی که فالوت ۳ بازی کرده باشه مگاتون رو یادشه. اون نمادسازی فوق العاده. مردمی که کنار بمب اتم زندگی میکنن اما فقط افرادی رو تهدید میبینن که از خارج شهرشون اومدن.
حتی آنکلیو فالوت ۲ با اینکه یک ویلن کاملا منفی محسوب میشد اما فلسفه خاص خودش رو داشت.
راجب فالوت ۱ و دیالوگ فوق العاده آخر بازی هم که نیاز نیست صحبت کنیم.
اما فالوت ۴ چی؟ از نظر داستانی کاملا تهی بود. اصلا فلسفه خاصی رو در پیش نمی‌گرفت. نه اینکه داستان بازی بد باشه اتفاقا داستان خوبی هم داشت؛ اما موقعی داریم درباره فالوت صحبت میکنیم یعنی انتظار داستانی داریم که کمتر بازی داره.

داستان فال اوت ۳ بنظرم از بقیه بهتر بود.

به نظر من هم داستان فالوت ۳ از بقیه بهتر بود اما یکسری اشتباهاتی داشت که پلیر های قدیمی فالوت رو ناراضی کرد چون با داستان فالوت ۱ و ۲ بعضی جاهای بازی تطبیق نداشت اما در کل سه نسخه اول فالوت همشون داستان شاهکاری دارن

داستان فال اوت ۳ عالی بود و در عین رسا و ساده بودن عالی بود
ولی از نظرم بهترین داستان رو نیو وگاس داشت
چون داستان بازی پر از پیچش زیاده و وقتی این پیچش هارو کنارهم بزاری میبینی چقدر به هم مربوطن و عالین، تقریبا میشه گفت داستان نیووگاس به سولز لایکا شبیهه چون پیچش داستانی زیادی داشت

نظر من هم راستا با شما روی فالوت۳ هست حضرات، فالوت۳ لول دیگه ای هست

کاملا موافقم ،فال اوت ۴ نه از لحاظ بصری و نه از لحاظ داستانی اصلا جذابیت فال اوت ۳ و نیو وگاس رو نداشت،بهترین نسخه سری فال اوت ۳،با ماموریت فرعی های خفن و به یاد موندنی!

بعضی ها مأموریتی که باید به والت ۱۰۱ برمی‌گشتیم رو بین کوئست های فرعی طولانی ضعیف ترین کوئست بازی می‌دونن. همین کوئست جدا از اینکه حداقل نیم ساعت پلیر رو درگیر خودش می‌کنه، چند تا انتخاب خیلی جذاب هم داره و یک رفرنس خیلی باحال هم به فالوت ۱ داره. یعنی بدترین کوئست طولانی بازی هم یک کوئست خوبه 😂
حتی داخل فالوت ۳ ما کلی کوئست فرعی کوتاه داشتیم که شاید فقط باید یک دانجن رو تموم میکردیم یا یک آیتم رو پیدا می‌کردیم که حتی در این کوئست های کوتاه هم انتخاب های زیادی وجود داره و البته اکثرشون داستان جالبی هم دارن، یعنی حتی کوئست های کوتاه بازی هم کوئست های خوبی هستن. عملا فالوت ۳ یک دونه فچ کوئست هم نداره

کاملا موافقم
به نظرم فالوت ۳ از همه بهتره(با احترام به نیو وگاس)

از نظر من ۳ و نیووگاس از نظر کیفیت در ی حدن، ولی ب چند دلیل فال اوت ۳ رو بیشتر دوس دارم.

۱.داستان فال اوت ۳ رو بیشتر دوس داشتم
۲. اتمسفر و فضاسازی فال اوت ۳ رو خیلی بیشتر دوس دارم
۳. فال اوت ۳ پایه و اساس این سری رو بنا گذاشت
۴. فال اوت ۳ ی ابهت خاصی داره بنظرم، منو بازی با اون عکس پاور آرمور و اون موسیقیش خودش گویای همه چیزه…

هر دو شاهکارن و جزو بهترین بازیای ک تجربه کردم ولی فال اوت ۳ برام یچیز دیگس

دقیقا دلایل من
خوشحالم باهم هم نظریم

🙏🌹

فالوت ۳ واقعا طراحی ها و مکانیک های نوآورانه زیادی داشت. حتی مکانیک های کامبت نوبتی فالوت ۱ و ۲ هم به خلاقانه ترین شیوه ممکن وارد بازی کردن یعنی با سیستم V.A.T.S

به شخصه فالوت ۴ به این دلیل خیلی دوستش داشتم به دلیل شخصیت زن چرا اگه ما جنسیت زن انتخاب کنیم فقط شخصیت اصلی زن نیست مادر هست
بعدشم همراه هامون داخل بازی به شدت شخصیت پردازی خوبی دارن و به تمام دیالوگ هامون بر اساس شخصیتشون صحبت میکنن
کاستومایز تفنگ و….
یا اشخاص های تو بازی که همشون اسمشون یادم مونده منی که کلا اسم یادم میره فضاش دوست داشتنی
طراحی مراحلش خیلی برای من جذاب تر از قبلی ها بود داستان مادر فرزندی جذاب
از نظر خودم شاید تعجب کنید بهترین بازی بتسدا برای من هست
ولی دی ال سی هاش فاجعه بودن ولی یه دی السیش خیلی خوب بود اسمش فار هاربور بود فک کنم

نقطه قوت فال اوت ۴ واسه من خرده داستان هایی هست که تو جای جای نقشه گنجونده بودن. من اکثر مکانهای بازی رو با اون داستان ها میشناسم و به یاد میارم.

بیشتر بخوانید  مینا حیدری کاراته

داش نیو وگاس رو بازی نکردی؟

داستان نیو وگاس نسبت به بقیه فالوت ها شادتر بود، شادتر که نمیشه گفت، در واقع پر زرق و برق تر بود.
نمی‌دونم چرا ولی اون اتمسفر خاص سه نسخه اول رو نداشت البته نمیشه این رو انکار کرد که قطعا بیشترین آزادی عمل در داستان رو به پلیر میداد. هنوزم به نظرم هیچ بازی آزادی عمل نیو وگاس در داستان رو نداره و کلا روایت جذابی داشت.

خب وگاس زرق داره

داستان مادر فرزندی زیبایی داشت فالوت ۴

از ۴ اومده؟

از اون سریال هایی که حال آدم رو خوب میکنه و ارزش بالای دیدن داره, لینک های دانلودش هم امده

به به، عالی شده. دیجی موویز منتشر کنه فوری دانلود میکنم

حتما این سریال رو تماشا میکنم

با معیار های سینمایی که سریال خوبی شده. امیدوارم بتونه پلیر های فالوت رو هم راضی کنه و داستان خوبی داشته باشه. با توجه به چیزی که داخل نقد ها نوشته شده همون داستان غیر منتظره فالوت رو هم داره واقعا هایپ شدم برای دیدن این سریال

عالیه 👍

شاهکار دیگه ای از مایکروسافت کبیر

نمرش که خوبه👍

نمرات خیلی خوبه گرفته اما در آخر به سلیقه بیننده بستگی داره
بنابراین تا نبینم نظر نمیدم

متا نزدیک هیلو گرفته.
باید بررسی بشه

متا در سینما برسی نمیشه، بلکه راتن برسی میشه و imdb

نمراتش که خوبن. باید ببینیم قسمت اول چجوره…

شاهکار شد
مایکروسافت ناجی صنعت گیم و سینما

ایول👊🏻✌🏻👍🏻

نقد هالیوو ریپورتر:
وقتی نقد یه سریال اقتباس شده از یه بازی به شدت پیچیده و درگیر کننده رو میدن به یه احمق که کارش نقد فیلمایی مثل باربی و گودزیلاس و تاحالا یه تریلر هم از بازی ندیده چه برسه بخواد بازیش کنه دیگه بیشتر از این نمیشه انتظار داشت! در حد فراستی مزخرف بود نقدش

نمراتش عالیه فقط امیدوارم که منتقد پسند فقط نباشه و بیننده پسند باشه

تمام حقوق این سایت متعلق
به گیمفا می باشد.

Copyright©
2024 Gamefa All Rights Reserved

گیمفا: اخبار، نقد و بررسی بازی، سینما، فیلم و سریال

نظر منتقدان درباره سریال Fallout

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پر بحث‌ترین‌ها

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید
لغو

پربازدید

لینک های مهم

راتن تومیتوزمتاکریتیک«۹۰/۱۰۰ IGN| منتقد: مت پیرسلو»«۹۰/۱۰۰ Variety| منتقد: آرامیده تینوبو»«۸۳/۱۰۰ Entertainment Weekly| منتقد: کریستن بالدوین»«۸۰/۱۰۰ Empire| منتقد: کامبول کمپبل»«۷۰/۱۰۰ Collider| منتقد: ترز لاکسون»«۷۰/۱۰۰ RogerEbert| منتقد: برایان تالریکو»«۵۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: انجی هان»اخبار تکنولوژیبررسی تخصصی سخت افزارمقالات آموزشی تکنولوژیبررسی ویدیویی موبایل و لپتاپموبایل های هوشمندگوشی شیائومیگوشی سامسونگ

به مناسبت ۲۵امین سالگرد مجموعه بازی Fallout، آمازون اولین تصویر رسمی سریال Fallout را منتشر کرده که حاوی اطلاعاتی از این سریال است.

آمازون در همکاری با بتسدا در حال ساخت سریالی لایو اکشن براساس مجموعه بازی Fallout است و مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال مدتی می‌شود که آغاز شده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی سریال فال اوت منتشر شده است. به مناسبت ۲۵امین سالگرد مجموعه بازی Fallout، آمازون به‌تازگی اولین تصویر رسمی سریال Fallout را منتشر کرده است که در این تصویر شاهد حضور اعضای Vault 33 هستیم:پیش از این شایعاتی منتشر شده بود مبنی‌براینکه داستان سریال فال‌اوت قرار است حول اعضای Vault 33 بچرخد و این تصویر این شایعات را تایید می‌کند. در حال حاضر تاریخ پخش سریال Fallout مشخص نیست و این سریال همچنان در مراحل فیلم‌برداری و تولید قرار دارد. سریال Fallout توسط استودیوی فیلمسازی Kilter Films که به جاناتان نولان و لیزا جوی تعلق دارد، تولید خواهد شد.والتون گاگینز، الا پورنل، کایل مک لاکلن، زلیا مندس جونز و آرون موتن، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Fallout حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاناتان نولان و لیزا جوی، خالقان و سازندگان سریال Westworld به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند. جاناتان نولان، خالق سریال وست ورلد قرار است وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت یا آزمایشی سریال Fallout را بر عهده داشته باشد.علاوه‌براین، جنوا رابرتسون-دووت، نویسنده فیلمنامه فیلم Captain Marvel و فیلم Tomb Raider به‌همراه گراهام وگنر، نویسنده سریال The Office، سریال Portlandia، سریال Baskets و سریال Silicon Valley به‌عنوان شورانر در سریال فال‌اوت حضور خواهند داشت. همچنین تاد هاوارد، کارگردان سری بازی Fallout به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار جوی و نولان در سریال این بازی حضور دارند.بازی Fallout یکی از تحسین‌شده‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی است که تاکنون چندین میلیون نسخه از آن فروش رفته و بازی موبایل Fallout Shelter نیز تاکنون بیش از ۱۷۰ میلیون بار دانلود شده است. این در حالی است که اخیرا تاد هاوارد ساخت بازی Fallout 5 را تایید کرده است، اما این بازی قرار نیست تا پس از تولید و عرضه بازی The Elder Scrolls VI، تولید و عرضه شود.

پیش از این شایعاتی منتشر شده بود مبنی‌براینکه داستان سریال فال‌اوت قرار است حول اعضای Vault 33 بچرخد و این تصویر این شایعات را تایید می‌کند. در حال حاضر تاریخ پخش سریال Fallout مشخص نیست و این سریال همچنان در مراحل فیلم‌برداری و تولید قرار دارد. سریال Fallout توسط استودیوی فیلمسازی Kilter Films که به جاناتان نولان و لیزا جوی تعلق دارد، تولید خواهد شد.والتون گاگینز، الا پورنل، کایل مک لاکلن، زلیا مندس جونز و آرون موتن، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Fallout حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاناتان نولان و لیزا جوی، خالقان و سازندگان سریال Westworld به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند. جاناتان نولان، خالق سریال وست ورلد قرار است وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت یا آزمایشی سریال Fallout را بر عهده داشته باشد.علاوه‌براین، جنوا رابرتسون-دووت، نویسنده فیلمنامه فیلم Captain Marvel و فیلم Tomb Raider به‌همراه گراهام وگنر، نویسنده سریال The Office، سریال Portlandia، سریال Baskets و سریال Silicon Valley به‌عنوان شورانر در سریال فال‌اوت حضور خواهند داشت. همچنین تاد هاوارد، کارگردان سری بازی Fallout به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار جوی و نولان در سریال این بازی حضور دارند.بازی Fallout یکی از تحسین‌شده‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی است که تاکنون چندین میلیون نسخه از آن فروش رفته و بازی موبایل Fallout Shelter نیز تاکنون بیش از ۱۷۰ میلیون بار دانلود شده است. این در حالی است که اخیرا تاد هاوارد ساخت بازی Fallout 5 را تایید کرده است، اما این بازی قرار نیست تا پس از تولید و عرضه بازی The Elder Scrolls VI، تولید و عرضه شود.

والتون گاگینز، الا پورنل، کایل مک لاکلن، زلیا مندس جونز و آرون موتن، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Fallout حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاناتان نولان و لیزا جوی، خالقان و سازندگان سریال Westworld به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند. جاناتان نولان، خالق سریال وست ورلد قرار است وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت یا آزمایشی سریال Fallout را بر عهده داشته باشد.علاوه‌براین، جنوا رابرتسون-دووت، نویسنده فیلمنامه فیلم Captain Marvel و فیلم Tomb Raider به‌همراه گراهام وگنر، نویسنده سریال The Office، سریال Portlandia، سریال Baskets و سریال Silicon Valley به‌عنوان شورانر در سریال فال‌اوت حضور خواهند داشت. همچنین تاد هاوارد، کارگردان سری بازی Fallout به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار جوی و نولان در سریال این بازی حضور دارند.بازی Fallout یکی از تحسین‌شده‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی است که تاکنون چندین میلیون نسخه از آن فروش رفته و بازی موبایل Fallout Shelter نیز تاکنون بیش از ۱۷۰ میلیون بار دانلود شده است. این در حالی است که اخیرا تاد هاوارد ساخت بازی Fallout 5 را تایید کرده است، اما این بازی قرار نیست تا پس از تولید و عرضه بازی The Elder Scrolls VI، تولید و عرضه شود.

علاوه‌براین، جنوا رابرتسون-دووت، نویسنده فیلمنامه فیلم Captain Marvel و فیلم Tomb Raider به‌همراه گراهام وگنر، نویسنده سریال The Office، سریال Portlandia، سریال Baskets و سریال Silicon Valley به‌عنوان شورانر در سریال فال‌اوت حضور خواهند داشت. همچنین تاد هاوارد، کارگردان سری بازی Fallout به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار جوی و نولان در سریال این بازی حضور دارند.بازی Fallout یکی از تحسین‌شده‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی است که تاکنون چندین میلیون نسخه از آن فروش رفته و بازی موبایل Fallout Shelter نیز تاکنون بیش از ۱۷۰ میلیون بار دانلود شده است. این در حالی است که اخیرا تاد هاوارد ساخت بازی Fallout 5 را تایید کرده است، اما این بازی قرار نیست تا پس از تولید و عرضه بازی The Elder Scrolls VI، تولید و عرضه شود.

بازی Fallout یکی از تحسین‌شده‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی است که تاکنون چندین میلیون نسخه از آن فروش رفته و بازی موبایل Fallout Shelter نیز تاکنون بیش از ۱۷۰ میلیون بار دانلود شده است. این در حالی است که اخیرا تاد هاوارد ساخت بازی Fallout 5 را تایید کرده است، اما این بازی قرار نیست تا پس از تولید و عرضه بازی The Elder Scrolls VI، تولید و عرضه شود.

بیشتر بخوانید  سریال هفت سر اژدها قسمت ۳۳ تلوبیون

بررسی بازیزوم‌کستنیم‌نگاهمعرفی بازی موبایلاخبار سینما و تلویزیوناخبار بازینقد فیلم و سریال

زومیتکجاروزومجیپدال

دیدگاه ها

اخبار سینما و تلویزیونبیشتر بخوانید:

Access to this resource on the server is denied!

Please be advised that LiteSpeed Technologies Inc. is not a web hosting company and, as such, has no control over content found on this site.

Forbidden

سریال گناه فرشته

سریال اسکار

سریال مرداب

سریال بازنده

سریال پدر گواردیولا

دانلود سریال دفتر یادداشت

fallout به فارسی “فالوت” یک سریال درام پسا آخرالزمانی آمریکایی است که توسط ژنو رابرتسون-دورت و گراهام واگنر ایجاد شده و توسط لیزا جوی و جاناتان نولان برای شبکه آمازون پرایم ویدیو تولید شده است. این سریال بر اساس فرنچایز بازی‌های ویدئویی نقش‌آفرینی Fallout می‌باشد که توسط Interplay Entertainment ایجاد شده و در حال حاضر متعلق به Bethesda Softworks است.

پخش آنلاین تریلر رسمی

داستان “فالوت” عواقب یک مبادله هسته‌ای آخرالزمانی را در یک زمان متناوب به تصویر می‌کشد. پس از جنگ جهانی دوم و پیشرفت‌های فناوری هسته‌ای، جامعه‌ای آینده‌نگر به وجود آمده است. بازماندگان در پناهگاه‌هایی به نام Vaults پناه گرفته‌اند تا بشریت را در صورت نابودی هسته‌ای حفظ کنند. دو قرن بعد، یک زن جوان به نام لوسی، نسل اصلی ساکنان یکی از Vaults، تصمیم می‌گیرد به سرزمین بایر، یک لس‌آنجلس ویران‌شده و خطرناک، سفر کند.

زمان پخش فصل اول : 24 فروردین 140

لینک های دانلود بزودی منتشر می شود.

“فالوت” به تهیه‌کنندگی Kilter Films و Bethesda Softworks در همکاری با شبکه آمازون پرایم ویدیو تولید شده است. ژنو رابرتسون-دورت و گراهام واگنر همکار خالقان این سریال هستند و لیزا جوی و جاناتان نولان به عنوان تهیه‌کننده‌ها و مجریان برنامه حضور دارند. نولان نیز سه قسمت اول را کارگردانی کرده است.

سریال “فالوت” برای اولین بار در تاریخ 12 آوریل 2024 در Amazon Prime Video قابل مشاهده خواهد بود. این سریال با ترکیب عناصر داستانی پسا آخرالزمانی و بازی‌های ویدئویی محبوب Fallout، به عنوان یک پروژه مهیج و متفاوت در دنیای سریال‌های تلویزیونی معرفی می‌شود. علاقه مندان به این فیلم همچنین می توانند فیلم های Kraven the Hunter 2023 و Jailer 2023  را نیز از وبسایت زرد فیلم مشاهده کنند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشخصات فیلم

ژانر های فیلم

فیلم و سریال تصادفی

دانلود فیلم جاودانگی

دانلود فیلم اسرافیل

دانلود فیلم The Collective 2023 دسته جمعی

دانلود فیلم Perfect Days 2023 روزهای عالی

دانلود فیلم Joyeux Noel 2023 کریسمس شاد

دانلود فیلم هزارتو

دانلود فیلم Medieval 2022 قرون وسطایی

دانلود سریال Beef 2023 مشاجره

توضیحات فیلم

خلاصه داستان سقوط

بازیگران fallout

دانلود سریال fallout با لینک مستقیم

درباره‌ی سریال سقوط

دیدگاه ها ( 0 )

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

پیشنهاد های فیلم ویژه شما

دانلود قسمت هفدهم سریال گناه فرشته

دانلود قسمت چهارم سریال جنگل آسفالت

دانلود سریال قطب شمال

دانلود فصل دوم سریال Monsters at Work هیولاها در محل کار

با اقتباس خوبی روبرو هستیم

سریال اقتباسی Fallout از سری بازی‌های محبوب بتسدا، فردا پخش می‌شود و اکنون نظرات منتقدین در مورد این اثر منتشر شده است.

فال اوت با نظر مثبت اکثر منتقدین روبرو شده و آن را یکی از بهترین سریال‌های پساآخرالزمانی نامیده‌اند. در حال حاضر، از میان ۲۰ نقد وارد در سایت متاکریتیک نمره ۷۰ از ۱۰۰ گرفته و در سایت راتن تومیتوز نیز توانسته رضایت ۹۱ درصدی ۴۴ منتقد بدست آورد.

در ادامه خلاصه‌ای از نقدها را مرور می‌کنیم:

Fallout خود را به عنوان یک سریال اکشن، یک مطالعه شخصیتی و یک بررسی دقیق در ماهیت خانواده و اعتماد نشان می‌دهد.

Chicago Sun-Times – 88

جدای از کشش‌های معمول سریال‌های استریم (شخصیت‌ها تمایل دارند کمی دور خود بچرخند و فلاش‌بک‌های بی پایان)، در دنیای پساآخرالزمانی بمباران شده Fallout چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد.

Consequence – 83

Fallout به طور کامل داستان و دنیای مجموعه بازی‌های ویدیویی را در بر می‌گیرد، اگرچه جهان‌سازی عظیم آن ممکن است تازه‌واردان را از خود دور کند.

Collider – 70

اینکه اکثر لحظات Fallout با نمایش مزخرفات از مسیر خود منحرف می‌شود، به طور همزمان یکی از جذابیت‌های اصلی و یکی از ناامیدکننده‌ترین نقص آن است. در پر جنب و جوش‌ترین حالت، این ماجراجویی علمی‌تخیلی لذت کاوش در دنیای عجیب جدید، ملاقات با شخصیت‌های رنگارنگ و وضعیت‌های بغرنج را به تصویر می‌کشد. اما فقدان اهمیت به این معنی است که در ۸ ساعت، زمان بسیار زیادی طول می‌کشد تا به بخش مهم برسد.

The Hollywood Reporter – 50

سریال فال اوت داستان سه شخصیت را در لس آنجلس آخرالزمانی روایت می‌کند؛ «لوسی» (با بازی الا پرنل) که زاده یک Vault است و عملا نقش پروتاگونیست کلاسیک Fallout را دارد، «ماکسیموس» (با بازی ارون موتن) که عضوی جوان از فرقه Brotherhood of Steel است، و «کوپر هاوارد» ملقب به «غول» (با بازی والتون گاگینز) که یک جایزه‌بگیر بسیار خطرناک است.

کایل مک‌لاکلن، مایکل امرسون، مت بری، کریس پارنل، لزلی اوگامز، ساریتا شودهوری، مایک دویل، موسی آریاس، جانی پمبرتون، زیلیا مندز-جونز، شارلن دابیس، دیل دیکی و متی کارداروپل از دیگر بازیگران حاضر در سریال هستند.

لازم به ذکر است که سریال Fallout برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

از نزدیک شدن به گیرز ۶ تا کالاف دیوتی در خلیج فارس | ویجی‌لاگ پلاس

بنظر باحال میاد. امیدوارم خوب باشه و فقط منتقد پسند نباشه.

خیلیا میترسیدن که شبیه هیلو بشه، حالا باید خودمون ببینیم تا متوجه بشیم.

هیولا‌های ذهنت واقعی هستند!

مانیتورها با پنل TN بالاترین سرعت پاسخگویی برای گیم را دارند

نگاهی به ۱۰ مورد از بهترین سریال‌های Scooby-Doo

بهترین سریال های مافیایی | ۱۵ سریال برای عاشقان دنیای زیرزمینی اوباش + IMDB

اولین شاخص جهانی جرائم سایبری منتشر شد: روسیه صدرنشین و آمریکا در جایگاه چهارم

متا با ساخت تراشه هوش مصنوعی آرتمیس وابستگی خود را به انویدیا کاهش می‌دهد

نقد فیلم Imaginary (خیالی) – تخیلاتِ تو، زنده هستند!

هرآنچه که باید پیش از خرید مانیتور گیمینگ بدانید

۷۰ از ۱۰۰۹۱ درصدیChicago Sun-Times – 88Consequence – 83Collider – 70The Hollywood Reporter – 50از نزدیک شدن به گیرز ۶ تا کالاف دیوتی در خلیج فارس | ویجی‌لاگ پلاسmetacriticویجیاتو

آمازون در جریان CCXP اولین تیزر تریلر سریال Fallout را منتشر کرد که در آن وعده یک اقتباس جذاب را به طرفداران می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر سریال فال اوت منتشر شده است. در جریان CCXP، آمازون به وعده خود عمل کرد و در طول پنل خود اولین تیزر تریلر سریال Fallout را منتشر کرد. در طول تریلر سریال با شخصیت‌های اصلی داستان، دنیای سریال، طنز معروف بازی و همچنین موارد بیشتر آشنا می‌شویم که جلوه‌های ویژه حداقل در نمایش آن از کیفیت قابل قبول و خوبی برخوردار هستند. تمرکز تریلر روی شخصیت لوسی است، اما در طول تریلر شاهد شخصیت‌های دیگر مثل غول هم هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:دانلود از آپاراتعلاوه‌بر تریلر، آمازون ۴ پوستر هم از سریال Fallout را منتشر کرده است که تمرکز آن روی شخصیت‌های اصلی داستان مثل لوسی، غول، سگ و یک شخصیت دیگر است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوسترها نیز باشید: الا پورنل، والتون گاگینز، کایل مک لاکلن، زلیا مندس جونز، آرون موتن، ساریتا چودری، مایکل امرسون، لزلی اوگامس، مایک دویل و زک چری، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Fallout حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاناتان نولان و لیزا جوی، خالقان و سازندگان سریال Westworld به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند. جاناتان نولان، خالق سریال وست ورلد وظیفه کارگردانی ۳ قسمت اول سریال Fallout را بر عهده داشته است.علاوه‌براین، جنوا رابرتسون-دووت، نویسنده فیلمنامه فیلم Captain Marvel و فیلم Tomb Raider به‌همراه گراهام وگنر، نویسنده سریال The Office، سریال Portlandia، سریال Baskets و سریال Silicon Valley به‌عنوان شورانر در سریال فال‌اوت حضور داشته‌اند. همچنین تاد هاوارد، کارگردان سری بازی Fallout به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار جاناتان نولان و لیزا جوی در سریال این بازی حضور دارند.پخش سریال Fallout از تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ (۲۴ فروردین ۱۴۰۳) از شبکه آمازون آغاز خواهد شد. بازی Fallout یکی از تحسین‌شده‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی است که تاکنون چندین میلیون نسخه از آن فروش رفته است. این در حالی است که اخیرا تاد هاوارد ساخت بازی Fallout 5 را تایید کرده است، اما این بازی قرار نیست تا پس از تولید و عرضه بازی The Elder Scrolls VI، تولید و عرضه شود.

دانلود از آپاراتعلاوه‌بر تریلر، آمازون ۴ پوستر هم از سریال Fallout را منتشر کرده است که تمرکز آن روی شخصیت‌های اصلی داستان مثل لوسی، غول، سگ و یک شخصیت دیگر است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوسترها نیز باشید: الا پورنل، والتون گاگینز، کایل مک لاکلن، زلیا مندس جونز، آرون موتن، ساریتا چودری، مایکل امرسون، لزلی اوگامس، مایک دویل و زک چری، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Fallout حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاناتان نولان و لیزا جوی، خالقان و سازندگان سریال Westworld به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند. جاناتان نولان، خالق سریال وست ورلد وظیفه کارگردانی ۳ قسمت اول سریال Fallout را بر عهده داشته است.علاوه‌براین، جنوا رابرتسون-دووت، نویسنده فیلمنامه فیلم Captain Marvel و فیلم Tomb Raider به‌همراه گراهام وگنر، نویسنده سریال The Office، سریال Portlandia، سریال Baskets و سریال Silicon Valley به‌عنوان شورانر در سریال فال‌اوت حضور داشته‌اند. همچنین تاد هاوارد، کارگردان سری بازی Fallout به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار جاناتان نولان و لیزا جوی در سریال این بازی حضور دارند.پخش سریال Fallout از تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ (۲۴ فروردین ۱۴۰۳) از شبکه آمازون آغاز خواهد شد. بازی Fallout یکی از تحسین‌شده‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی است که تاکنون چندین میلیون نسخه از آن فروش رفته است. این در حالی است که اخیرا تاد هاوارد ساخت بازی Fallout 5 را تایید کرده است، اما این بازی قرار نیست تا پس از تولید و عرضه بازی The Elder Scrolls VI، تولید و عرضه شود.

بیشتر بخوانید  شرط بندی در فیفا

علاوه‌بر تریلر، آمازون ۴ پوستر هم از سریال Fallout را منتشر کرده است که تمرکز آن روی شخصیت‌های اصلی داستان مثل لوسی، غول، سگ و یک شخصیت دیگر است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوسترها نیز باشید: الا پورنل، والتون گاگینز، کایل مک لاکلن، زلیا مندس جونز، آرون موتن، ساریتا چودری، مایکل امرسون، لزلی اوگامس، مایک دویل و زک چری، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Fallout حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاناتان نولان و لیزا جوی، خالقان و سازندگان سریال Westworld به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند. جاناتان نولان، خالق سریال وست ورلد وظیفه کارگردانی ۳ قسمت اول سریال Fallout را بر عهده داشته است.علاوه‌براین، جنوا رابرتسون-دووت، نویسنده فیلمنامه فیلم Captain Marvel و فیلم Tomb Raider به‌همراه گراهام وگنر، نویسنده سریال The Office، سریال Portlandia، سریال Baskets و سریال Silicon Valley به‌عنوان شورانر در سریال فال‌اوت حضور داشته‌اند. همچنین تاد هاوارد، کارگردان سری بازی Fallout به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار جاناتان نولان و لیزا جوی در سریال این بازی حضور دارند.پخش سریال Fallout از تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ (۲۴ فروردین ۱۴۰۳) از شبکه آمازون آغاز خواهد شد. بازی Fallout یکی از تحسین‌شده‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی است که تاکنون چندین میلیون نسخه از آن فروش رفته است. این در حالی است که اخیرا تاد هاوارد ساخت بازی Fallout 5 را تایید کرده است، اما این بازی قرار نیست تا پس از تولید و عرضه بازی The Elder Scrolls VI، تولید و عرضه شود.

الا پورنل، والتون گاگینز، کایل مک لاکلن، زلیا مندس جونز، آرون موتن، ساریتا چودری، مایکل امرسون، لزلی اوگامس، مایک دویل و زک چری، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Fallout حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاناتان نولان و لیزا جوی، خالقان و سازندگان سریال Westworld به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند. جاناتان نولان، خالق سریال وست ورلد وظیفه کارگردانی ۳ قسمت اول سریال Fallout را بر عهده داشته است.علاوه‌براین، جنوا رابرتسون-دووت، نویسنده فیلمنامه فیلم Captain Marvel و فیلم Tomb Raider به‌همراه گراهام وگنر، نویسنده سریال The Office، سریال Portlandia، سریال Baskets و سریال Silicon Valley به‌عنوان شورانر در سریال فال‌اوت حضور داشته‌اند. همچنین تاد هاوارد، کارگردان سری بازی Fallout به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار جاناتان نولان و لیزا جوی در سریال این بازی حضور دارند.پخش سریال Fallout از تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ (۲۴ فروردین ۱۴۰۳) از شبکه آمازون آغاز خواهد شد. بازی Fallout یکی از تحسین‌شده‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی است که تاکنون چندین میلیون نسخه از آن فروش رفته است. این در حالی است که اخیرا تاد هاوارد ساخت بازی Fallout 5 را تایید کرده است، اما این بازی قرار نیست تا پس از تولید و عرضه بازی The Elder Scrolls VI، تولید و عرضه شود.

علاوه‌براین، جنوا رابرتسون-دووت، نویسنده فیلمنامه فیلم Captain Marvel و فیلم Tomb Raider به‌همراه گراهام وگنر، نویسنده سریال The Office، سریال Portlandia، سریال Baskets و سریال Silicon Valley به‌عنوان شورانر در سریال فال‌اوت حضور داشته‌اند. همچنین تاد هاوارد، کارگردان سری بازی Fallout به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار جاناتان نولان و لیزا جوی در سریال این بازی حضور دارند.پخش سریال Fallout از تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ (۲۴ فروردین ۱۴۰۳) از شبکه آمازون آغاز خواهد شد. بازی Fallout یکی از تحسین‌شده‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی است که تاکنون چندین میلیون نسخه از آن فروش رفته است. این در حالی است که اخیرا تاد هاوارد ساخت بازی Fallout 5 را تایید کرده است، اما این بازی قرار نیست تا پس از تولید و عرضه بازی The Elder Scrolls VI، تولید و عرضه شود.

پخش سریال Fallout از تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ (۲۴ فروردین ۱۴۰۳) از شبکه آمازون آغاز خواهد شد. بازی Fallout یکی از تحسین‌شده‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی است که تاکنون چندین میلیون نسخه از آن فروش رفته است. این در حالی است که اخیرا تاد هاوارد ساخت بازی Fallout 5 را تایید کرده است، اما این بازی قرار نیست تا پس از تولید و عرضه بازی The Elder Scrolls VI، تولید و عرضه شود.

دانلود از آپارات

خانه » دانلود رایگان سریال Fallout 2024

سریال فال آوت محصول ۲۰۲۴ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

نام: سقوط – Fallout | ژانر: اکشن، درام، ماجراجویی، تخیلی، فانتزی، جنگی | انتشار: 2024

زبان: انگلیسی | تعداد قسمت‌‌‌‌ ها: … اپیزود (فصل اول) | زیرنویس فارسی: دارد

فرمت: MKV | محصول آمازون پرایم Amazon Prime | امتیاز: N/A

خلاصه داستان:
در سریال سقوط Fallout 2024 در زمان آینده و در دنیای پسا آخر الزمانی، شهروندان لس‌آنجلس به دلیل وقوع یک فاجعه هسته‌ای در پناهگاه‌های زیرزمینی زندگی می‌کنند تا از خود در برابر تشعشعات مرگبار، موجودات جهش‌ یافته و همچنین تبهکاران محافظت کنند اما…

دوستی ها

دانلود سریال سقوط Fallout 2024

دانلود رایگان سریال سقوط با زیرنویس فارسی Fallout 2024 TV Series

به زودی…

پیشنهادها

دسته بندی

مطالب پربازدید

آمار سایت

آپدیت شده‌ها

قسمت‌های جدید

فیلم‌های جدید ایرانی

مطالب پیشنهادی

نرم افزارهای پیشنهادی

تبلیغات متنی

(یکشنبه‌ها)(دوشنبه‌ها)(چهارشنبه‌ها)(پنجشنبه‌ها)(جمعه‌ها)دانلود رایگان سریال Fallout 2024خلاصه داستان:Doostihaa.Com

Jump to navigation

سریال Fallout جدیدترین اثر از سرویس آنلاین آمازون پریم است که توانسته نمرات خوبی را از منتقدان دریافت کند. امتیاز ۹۳ درصد از راتن تومیتوز و امتیاز 72 درصد از متاکریتیک، سریال فال‌ اوت جدیدترین سریال ساخته شده بر اساس بازی‌ های ویدیویی به شمار میرود و منتقدان نمرات خوبی را به این اثر داده اند.

منتقدان بر این باور هستند که سریال فال‌ اوت اقتباسی است که یک توسعه واقعی از بازی‌ ها احساس میشود و یک اثر پسا آخرالزمانی بسیار خوب و دلنشین است چه برای طرفداران قدیمی و چه برای کسانی که تازه با این فرنچایز آشنا شدند.

سریال فال‌ اوت اثری آخرالزمانی روشن و خنده‌ دار و پر از شوخی‌ های تلخ و انفجارهای بسیار خشن است و در کنار سریال زیبای The Last of Us از جمله بهترین آثار اقتباسی از بازی‌ های ویدیویی است. این سریال به شکلی درخشان ساخته شده و سه شخصیت اصلی آن نیز در داستان‌ های مرتبط به هم حضور دارند که در نهایت به پایانی فوق‌ العاده ختم میشوند. طراحی تولید بی‌ نظیر و توجه به جزئیات باعث شده تا این سریال پر از جنبه‌ های جذاب برای طرفداران این مجموعه بازی باشد. اما این باعث نشده که بیننده‌ های ناآشنا با بازی‌ ها نتوانند از آن لذت ببرند. این یکی دیگر از آثار برجسته لیسا جوی و جاناتان نولان (برادر کوچک تر کارگردان بزرگ دنیا کریستوفر نولان) است.

اتفاقات سریال در دهه ۴۰ میلادی و پس از یک جنگ اتمی جریان دارد. سریال فال‌ اوت عجیب ولی بسیار سرگرم‌ کننده است، به همین خاطر نمیتوانید این اثر را تماشا نکنید! سریال ایده‌ های بزرگ بازی‌ ها را گسترش میدهد و به یک اقتباس تبدیل شده که ارزش تماشا توسط طرفداران این مجموعه بازی‌ ها و همچنین دیگر افراد را دارد. این سریال هم سرگرم‌ کننده و هم دلهره‌ آور است.

سریال Fallout به طور کامل داستان و دنیای مجموعه بازی‌ ها را در آغوش میگیرد، گرچه جهان‌ سازی عظیم و گسترده این سریال ممکن است برای برخی از بیننده‌ های ناآشنا نامطلوب به نظر برسد.

بازی Fallout یکی از تحسین‌شده‌ ترین و محبوب‌ ترین بازی‌ های نقش‌آفرینی است که تاکنون چندین میلیون نسخه از آن فروش رفته و بازی موبایل Fallout Shelter نیز تاکنون بیش از ۱۷۰ میلیون بار دانلود شده است. این در حالی است که اخیرا تاد هاوارد ساخت بازی Fallout 5 را نیز تایید کرده است.

تمایل به غیر قابل پیش‌ بینی بودن این سریال تحسین‌ برانگیز است اما به نوعی به شتاب داستان آسیب میزند و باعث میشود طولانی‌تر از آنچه که باید باشد ادامه دار شود.

لیست بازیگران این سریال

لزلی اوگامس

ساریتا چودری

لینک های دانلود سریال فال اوت با تمامی کیفیت ها

تمامی لینک ها بدون سانسور بوده و دارای زیر نویس فارسی چسبیده میباشند، با خیال راحت تماشا کنید…

از دست ندهید 👇🏻👇🏻👇🏻

دا نمره IMDB چنده؟

دیدگاه‌ها

(3 دیدگاه)

از دست ندهید 👇🏻👇🏻👇🏻پی‌اس‌جی برای این ستاره 120 میلیون خرج می‌کند!لوئیس فیگوی دوم؛ خشم بارسایی‌ها از ستاره سابق‌شانمحتویات جیب کوبارسی در بازی با پی‌اس‌جی (فوتبال از دریچه فان)مهدی طارمی شهروند پرتغال می‌شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *