سایت بازی انفجار تک بت بدون فیلتر بابا بت آریان بت بت 120 ozabet بری بت ناسا بت مل بت بدون فیلتر برنامه مگاپاری وان ایکس بت بدون فیلتر وین نود

ماه بت

برای ورود به سایت ماه بت کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت

فرشاد سایلنت و سوگنگ

فرشاد سایلنت و سوگنگ

فرشاد سایلنت و سوگنگ | کی دوست پسر بهتریه ؟ / سوگنگ/ فرشاد سایلنت – آپارات فرشاد | چالش جدید و خفن سوگنگ و فرشاد سایلنت!کی ترین تره؟با داوی سایلنت | فرشاد سایلنت و سوگنگ

فرشاد سایلنت و سوگنگ

(Farshad silent) فرشاد سایلنت یکی از یوتیوبرهای م فرشاد سایلنت و سوگنگوفق ایرانیه که به سرعت پله های  فرشاد سایلنت و سوگنگترقی رو بالارفته و به اوج رسیده .

فرشاد دهقانی ملقب به فرشاد سایلنت یکی از مشه فرشاد سایلنت و سوگنگور ترین استریمرها فرشاد سایلنت و سوگنگی ایرانه .

و به این دلیل ملقب به سایلنت شده که از کوفرشاد سایلنت و سوگنگ فرشاد سایلنت و سوگنگچکی بسیار کم ح رف و گوشه گیر بوده .

چون خیلی بچ  فرشاد سایلنت و سوگنگه آرامی بوده بهش س فرشاد سایلنت و سوگنگایلنت میگفتن و  خودش هم این لقب رو برای خودش انتخاب کرده .

فرشاد متولد بندرعباس هست , که در تاریخ ۱۳۶۷/۸/۱ به دنیا اومد .

و مثل اکثر بچه های اون زمان  فرشاد سایلنت و سوگنگناسنامه اش رو شهریور گرفتن که نیمه اولی فرشاد سایلنت و سوگنگ باشه و زودتر به مدرسه بره .

پس ۳۰ شهریور تاریخ تولد فرشاد سایلنت و سوگنگ شناسنامه ای فرشاده فرشاد سایلنت و سوگنگ , فرشاد از بچه گی گیم بازی میکرده .

و گیم رو از ۴ و ۵ سالگی آغاز فرشاد سایلنت و سوگنگ کرده , اما بازی و گیم فرشاد سایلنت با بازی Worlds of warcraft جدی تر شد .

او تا ۴ سالگی در بندر فرشاد سایلنت و سوگنگعباس بود و بعد به اصفه فرشاد سایلنت و سوگنگان آمد , خواهر فرشاد در سوئد زندگی میکرد .

بنابراین فرشاد ۵ یا ۶ سال پیش به فرشاد سایلنت و سوگنگ سوئد پیش خواهرش رفت .

و در دفتر  هواپیمایی که متعلق فرشاد سایلنت و سوگنگ به خواهرش بود مشغول به کار شد .

بعد از مدتی به ایران بازگشت تا تحصیلات خودش رو ادامه بده .

او م فرشاد سایلنت و سوگنگدرک کارشناسی در رشته برنامه ن فرشاد سایلنت و سوگنگویسی رو گرفت , و چند ماه قبل مجدد به سوئد رفت .

او الان زندگی مستقل خودش رو درس فرشاد سایلنت و سوگنگوئد داره , و تصمیم داره بقیه زندگیش رو اونجا سپری کنه .

بیشتر بخوانید  بلیط اصفهان الیگودرز

 

شروع کار فرشاد به عنوان استریمر

فرشاد سایلنت از سال ۲۰۱۱ استریم ها رو نگاه میکرده , به عل فرشاد سایلنت و سوگنگت علاقه شدیدی که به گیم داشته استریم های دیگران رو دنبال میکرده .

او بیشتر استریم گیمرهای خارجی رو دنبال میکرده و در سال ۲۰۱۸ به طور کاملا اتفاقی  فرشاد سایلنت و سوگنگبا استریمرهای ایرانی آشنا میشه .

و شروع به دنبال کردن استریمرها میکنه . فرشاد سایلنت و سوگنگ

او در همون زمان علاقه مند به استریم کر فرشاد سایلنت و سوگنگدن میشه , و کارش رو با یک لپ تاپ و وب کم همون لپ تاپ آغاز میکنه .

او تقریبا ۳ ساله که استری فرشاد سایلنت و سوگنگم میکنه و در یوتیوب فعاله , اوایل این کار رو به صورت دلی و فان و تفریحی انجام میداد .

اما الان اینکار رو با جدیت دنبال میکنه و به عنوان یک شغل ادامه فرشاد سایلنت و سوگنگ میده .

کسانی که فرشاد رو دنبال میکنن میدونن که فرشاد سایلنت و سوگنگ به مد , استایل , ورزش , تیپ , و چهره خیلی اهمیت میده .

و همیشه دوست داره در همه زمینه ها برترین باشه . فرشاد سایلنت و سوگنگ

فرشاد سایلنت عاشق باشگاه و بدنساز فرشاد سایلنت و سوگنگیه و حدود ۱۰-۱۱ ساله که باشگاه میره و به بدنسازی علاقه زیادی داره .

اما متاسفانه بعلت شیو فرشاد سایلنت و سوگنگع کرونا و دردسرهاش فعلا این عشق چندین ساله رو کنا فرشاد سایلنت و سوگنگر گذاشته .

در سال ۲۰۱۹ بخاطر یک سفر کاری به ترکفرشاد سایلنت و سوگنگ فرشاد سایلنت و سوگنگیه رفت و اونجا با آریا کئوکسر آشنا شد و با هم دوربین مخفی ضبط کردن و در یوتیوب بارگذاری کرد .

اون موقع شرایط یوتیوب براش باز شد که  ۱۰۰۰ سابسکرایب و ۴۰۰۰ ساعت بود .

یوتیوب بهش ایمیل میزنه که مشخصات و م فرشاد سایلنت و سوگنگدارک بانکیت رو وارد  کن تا بتونی درآمد خودت رو داشته باشی .

و این کار زیر ۲۴ ساعت براش اوکی میشه , و  فرشاد سایلنت و سوگنگدرآمد زایی فرشاد آغاز میشه .

علاقه مندیهای فرشاد سایلنت

بزرگترین تفریح فرشاد سایلنت , گیم هستش که اولین بازی که د فرشاد سایلنت و سوگنگر یوتیوب انجام داد همون بازی هواپیمایی بود .

بیشتر بخوانید  دانلود فیلم هولیا

که به صورت تک بعدی بود و بالا میرفت و دشمنان خودش رو نابود میکرد . فرشاد سایلنت و سوگنگ

یک بازی معمولی که در اون زمان خیلی از هم فرشاد سایلنت و سوگنگسن و سالهاش انجام میدادن , ولی بازی مورد علاقه اش همون Worlds of warcraft هستش .

او از بازی فورتنایت بدش میاد , ماشین مورد علاقه اش لامبرگینی هستش که مطمئنا با درآمد بالای فرشاد سایلنت و سوگنگی که داره به زودی بهش دست پیدا میکنه .

فرشاد علاقه زیادی به بازی با پی سی داره چون ع فرشاد سایلنت و سوگنگاشق بازی با موس و کیبورد هستش , البته پلی استیشن هم داره که ترجیح میده با پی سی بازی کنه .

از علاقه مندیهای دیگه ی فرشاد میتونم به دوربین مخفی اشاره کنم , او دوست داره دوربین مخفی بسازه .

از کارهای دیگه که فرشاد عاشقشه برگزاری چالشه فرشاد سایلنت و سوگنگای دوستانه هست که بازی میکنن و ویدئو درست فرشاد سایلنت و سوگنگ میکنن و در یوتیوب آپلود میکنه .

الان بیشتر ری اکشن میکنه و ویدیوهاش همه ری اکشن هست و بیشتر روی سوتی های کلاسهای آنلاین مانور میده .

از همون زمان ویدیوهاش شروع کرد به سابسکرایب فرشاد سایلنت و سوگنگ گرفتن و ویو ویدئوها بسیار بالا رفت , و  فرشاد سایلنت و سوگنگخیلیها بعد از اون ویدئو ها دنبال کردنش و مشهور شد . فرشاد سایلنت و سوگنگ

فرشاد ده فرشاد سایلنت و سوگنگقانی ملقب به فرشاد سایلنت، یکی از پر درآمد ترین یوتیوبرهای ایرانی است فرشاد سایلنت و سوگنگ. این فرد در تاریخ 1 آبان ماه در سال 1367 متولد شده اس فرشاد سایلنت و سوگنگت و محل تولد او شهر بندر عباس می باشد. فرشاد که هم اکنون 34 سا فرشاد سایلنت و سوگنگل سن دارد، تا سن 4 سالگی در شهر بندر عباس سکونت داشت اما به دلیل تغییر شغل پدرش  مجبور شد فرشاد سایلنت و سوگنگند که به شهر اصفهان نقل مکان کنند. اگر ویدئوهای فرشاد را دیده باشید، متوجه می شوید با این که او در شهر اصفهان و بندر عباس سکونت داشته اما لهجه ای ندارد. فرشاد سایلنت و سوگنگ

به طوری که بسیاری از  فرشاد سایلنت و سوگنگمخاطبان این یوتیوبر گمان می کردند که او در تهران بزر فرشاد سایلنت و سوگنگگ شده است. اما فرشاد زمانی که نوجوان بود به همراه خانواده اش ایران را ترک کردند. آن ها ابتدا به سوئد مهاجرت کردند و برای چ فرشاد سایلنت و سوگنگند سال در این کشور زندگی کردند. اما آن ها نتوانستند در این کشور زندگی  فرشاد سایلنت و سوگنگکنند و شرایط برای آن ها کمی سخت شده بود. آن ها ترجیح می دادند که شرایط بسیار خوب و رفاه خود را از دست بدهند؛ اما دوباره به کشور ایران و شهر اصفهان بازگردند. اما فرشاد پس از به پایان رساندن تحصیلات خود، به فکر مهاجرت کردن به این کشور افتاد. فرشاد سایلنت و سوگنگ

بیشتر بخوانید  فیلم جنگی درام آخرالزمان دوبله فارسی

فرشاد سایلنت و سوگنگ

فرشاد تحصیلات خود را تا لیسانس ادامه داد اما متوجه شد که در ایرا فرشاد سایلنت و سوگنگن نمی تواند کار مناسب و د فرشاد سای فرشاد سایلنت و سوگنگلنت و سوگنگرآمد خوبی داشته باشد به همین دلیل برای مهاجرت مصمم تر شد. رشته ای که فرشاد سایلنت در آن درس خوانده بود، در کشور فرشاد سایلنت و سوگنگ سوئد طرفداران زیادی داشت و مهاجرت می توانست گزینه بسیار خوبی برای او باشد. او به هر طریقی که بود از ایران خارج شد، جالب است بدانید که فرشاد زمانی که در ایران بود هیچ فعالیتی در یوتیوب نداشت و فرد معروفی نبود. فرشاد سایلنت و سوگنگ

در مورد تحصیلات فرشاد باید بگوییم که او دانشگاه خود را در  فرشاد سایلنت و سوگنگشهر اصفهان گذراند و رتبه ب فرشاد سایلنت و سوگنگسیار خوبی در کنکور به دست آورده بود. به همین دلیل در یکی از بهترین دانشگاه ها فرشاد سایلنت و سوگنگ و در رشته مهندسی نرم افزار مشغول شد. این رشته دارای طرفداران بسیاری است و دوره هایی که فرشاد سپری کرد، بسیار به روز و جدید بودند. فرشاد سایلنت فرد بسیار موفقی در درس و تحصیل بود؛ اما این رشته جزو سخت ترین رشته های دانشگاه فرشاد سایلنت و سوگنگی بود به همین دلیل او درس خود را فقط تا لیسانس ادامه فرشاد سایلنت و سوگنگ داد. فرشاد سایلنت و سوگنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *