سایت بازی انفجار تک بت بدون فیلتر بابا بت آریان بت بت 120 ozabet بری بت ناسا بت مل بت بدون فیلتر برنامه مگاپاری وان ایکس بت بدون فیلتر وین نود

ماه بت

برای ورود به سایت ماه بت کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت

فرشاد سایلنت جدید

فرشاد سایلنت جدید

فرشاد سایلنت جدید | ویدیوی جدید فرشاد سایلنت موضوع وسیله هایی که قایم کردین جدید | فرشاد سایلنت جدید | باحال ترین دستگاهی که از آمازون گرفتیم | فرشاد سایلنت جدید

فرشاد سایلنت جدید

فرشاد سایلنت پردرآمدترین یوتیوبر ایران و از پر مخاطب ترین ها است. نام اصلی این پسر جوان ایرانی، فرشاد دهقانی می باشد. این یوتیوبر محبوب در شهر زیبای بندرعباس زاده شده است. فرشاد در سال 1367 هجری شمسی و در روز یکم آبان ماه متولد شده است. فرشا د در حا فرشاد سایلنت جدیدل حا فرشاد سایلنت جدیدضر در سن 33 سالگی  فرشاد سایلنت جدیدبه سر می برد. این مرد جوان در 4 سال اولیه زندگی خود در شهر بندرعباس بوده است. اما بعد از آن به دلیل شغل پدرش به شهر اصفهان آمده و بقیه زندگی خود را در این شهر گذرانده است.

با این که این مرد جوان در شهر های اصفهان و بندرعباس زندگی  کرده است، اما لهجه او هیچ گونه شباهتی به این دو شهر ند فرشاد سایلنت جدیدارد. به صورتی که او هیچ گاه در ویدیوهای خود نشانی از لهجه خود نداده است. در نتیجه بسیاری از طرفدارهای این یوتیوبر مشهور فکر می کردند، که او ساکن تهران باشد.

البته فرشاد مدتی نیز از ایران خارج شد. او در دوره نوجوانی خود هم فرشاد سایلنت جدیدراه خانواده اش از ایران خارج شده و برای مدتی در سوئد زندگی کرده است. البته بعد از مدتی زندگی در آن کشور، شرایط برای فرشاد و والدینش سخت شد. به شکلی که ترجیح دادند، تا امکانات و شرای فرشاد سایلنت جدیدط ایده ال زندگی در سوئد را از دست بدهند، اما به کشور خود بازگشته و در شهر اصفهان ساکن شوند. البته این اتفاق باعث شد، تا فرشاد بعد ها و بعد از اتمام دوره تحصیل خود به فکر مهاجرت به کشور سوئد بیوفتد. این پسر جوان بعد از ان که مدرک لیسانس خود را گرفت و اوضاع کار را در ایران دید، به فکر مهاجرت افتاد. فرشاد سایلنت جدید

بیشتر بخوانید  سایت بت تایم نود | بت تایم نود bettime 90

مهاجرت برای او بهترین گزینه بود و از طرفی رشته او در کشور سوئد بسیار خواه فرشاد سایلنت جدیدان داشت. تمام این اتفاق ها شرایطی را حاصل کرد، تا این مرد جوان از هر راهی برای رفتن از ایران استفاده کند. فرشاد در دوره ای که در ایران بوده  فرشاد سایلنت جدیدشناخته شده نبود و در یوتیوب فعالیت خاصی نداشت. فرشاد سایلنت جدید

تحصیلات فرشاد سایلنت 

یکی از سوال های پر تکرار درباره فرشاد سایلنت تحصیلات فرشاد سایلنت جدید او می باشد. این یوتیوبر جوان مانند بسیاری از هم فرشاد سایلنت جدیدکارهای خود در یکی از رشته های مهندسی تحصیل کرده است. فرشاد از ان جایی که دوره دبیرستان خود را در شهر اصفهان گذراند، برای دانشگاه نیز در ه فرشاد سایلنت جدیدمین شهر مشغول به تحصیل شد. او که در کنکور خود رتبه نسبتا خوبی را کسب کرد فرشاد سایلنت جدید، در یکی از بهترین دانشگاه های ایران به رشته مهنسی نرم افزار پرداخفرشاد سایلنت جدید فرشاد سایلنت جدیدت. مهندسی نرم افزار و یا کامپیوتر یکی از رشته های پر طرفدار در حال حاضر می باشد. اما در دوره تحصیل فرشاد بسیار رشته جدید و تازه ای بود. این رشته که جز سخت ترین رشته های مهندس ی می باشد، برای فرشاد در همان مقطع لیسانس تمام شد. فرشاد سایلنت جدید

فرشاد که در آن دوره با هزاران امید و آرزو رشته خود را انتخاب کرده بود، به مرور دچار سرخوردگی ش فرشاد سایلنت جدیدد و بعد از اتمام دوره لیسانس دیگر این رشته را ادامه نداد. در همان شرایط بود، که این پسر جوان به فکر مهاجرت افتاد. فرشاد سایلنت جدید

بیوگرافی فرشاد سایلنت

(Farshad silent) فرشاد سایلنت یکی از یوتیوبرهای موفق ایرانی فرشاد سایلنت جدیده که به سرعت پله های ترقی رو بالارفته و به اوج رسیده فرشاد سایلنت جدید .

فرشاد دهقانی ملقب به فرشاد سایلنت یکی از مشهور ترین استریمرهای ایرانه . فرشاد سایلنت جدید

و به این دلیل ملقب به سایلنت شده که از کوچکی بسی فرشاد سایلنت جدیدار کم حرف و گوشه گیر بوده .

بیشتر بخوانید  سایت مگاپاری بدون فیلتر

چون خیلی بچه آرامی بوده بهش سر فرشاد سایلنت جدیدایلنت میگفتن و خود ش هم این لقب رو برای خ فرشاد سایلنت جدیدودش انتخاب کرده .

فرشاد متولد بندرعباس هست , ک فرشاد سایلنت جدیده در تاریخ ۱۳۶۷/۸/۱ به دنیا اومد .

و مثل اکثر بچه های اون زمان شناسنامه اش رو شهر فرشاد سایلنت جدیدیور گرفتن که نیمه اولی باشه و زودتر به مدرسه بره .

پس ۳۰ شهریور تاریخ تولد ش فرشاد سایلنت جدیدناسنامه ای فرشاده , فرشاد از بچه گی گیم بازی میکرده .

و گیم رو از ۴ و  فرشاد سایلنت جدید۵ سالگی آغاز کرده , اما بازی و فرشاد سایلنت جدید گیم فرشاد سایلنت با بازی Worlds of warcraft جدی تر شد .

او تا ۴ سالگی در بندرعباس بود و بعد به فرشاد سایلنت جدید اصفهان آمد , خواهر فرشاد در سوئد زندگی میکرد .

بنابراین فرشاد ۵ یا ۶ سال پیش به سوئد پیش خ فرشاد سایلنت جدیدواهرش رفت .

و در دفتر هواپیمایی که متعلق فرشاد سایلنت جدید به خواهرش بود مشغول به کار شد .

بعد از مدتی به ایران بازگشت تا تحصیلا فرشاد سایلنت جدیدت خودش رو ادامه بده . فرشاد سایلنت جدید

او مدرک کارشناسی در رشته برنامه نویسی رو گرفت , و چند ماه قبل مجدد به سوئد رفت .

او الان زندگی مستقل خودش رو درسوئد داره , و تصمی فرشاد سایلنت جدیدم داره بقیه زندگیش رو اونجا سپری کنه .

 

شروع کار فرشاد به عنوان استریمر

فرشاد سایلنت از سال ۲۰۱۱ استریم ها رو نگاه میکرده , به فرشاد سایلنت جدید علت علاقه شدیدی که به گیم داشته استریم های دیگران رو دنبال میکرده .

او بیشتر استریم گیمرهای خارجی رو دنبال میکرده و در سال ۲۰۱۸ به طور کاملا اتفاقی با استریمرها فرشاد سایلنت جدیدی ایرانی آشنا میشه .

و شروع به دنبال کردن استریمرها میکنه . فرشاد سایلنت جدید

او در همون زمان علاقه مند به است فرشاد سایلنت جدیدریم کردن میشه , و کارش رو با یک لپ تاپ و وب کم همون لپ تاپ آغاز میکنه .

او تقریبا ۳ ساله که استریم میکنه و در یوتیوب فعاله , اوایل این کار فرشاد سایلنت جدید رو به صورت دلی و فان و تفریحی انجام میداد .

بیشتر بخوانید  پیج الهام اصغری

اما الان اینکار رو با  جدیت دنبال میکنه  و به عنوان یک شغل ادامه میده . فرشاد سایلنت جدید

کسانی که فرشاد رو دنبال میکنن میدونن که به مد , استایل , ورزش , تیپ , و چهره خیلی اهمیت میده .

و همیشه دوست داره در همه زمینه ها برترین باشه .

فرشاد سایلنت عاشق باشگاه و ب فرشاد سایلنت جدیددنسازیه و حدود ۱۰-۱۱ ساله که باش فرشاد سایلنت جدیدگاه میره و به بدنسازی علاقه زیادی داره .

اما متاسفانه بعلت شیوع کرونا و دردسرهاش فعلا این عشق چندین ساله رو کنار گذاشته .

در سال ۲۰۱۹ بخاطر یک سفر کاری فرشاد سایلنت جدید به ترکیه رفت و اونجا با آریا کئوکسر آشنا شد  فرشاد سایلنت جدیدو با هم دوربین مخفی ضبط کردن و در یوتیوب بارگذاری کرد .

اون موقع شرایط یوتیوب براش باز شد که ۱۰۰۰ سابسکرایب و ۴۰۰۰ ساعت بود .

یوتیوب بهش ایمیل م فرشاد سایلنت جدیدیزنه که مشخصات و مدارک بانک فرشاد سایلنت جدیدیت رو وارد کن تا بتونی درآمد خودت رو داشته باشی .

و این کار زیر ۲۴ ساعت براش اوکی میشه , و درآمد زای فرشاد سایلنت جدیدی فرشاد آغاز میشه . فرشاد سایلنت جدید

علاقه مندیهای فرشاد سایلنت

بزرگترین تفریح فرشاد سایلنت , گیم هستش که اولین  فرشاد سایلنت جدیدبازی که در یوتیوب انجام داد همون بازی هو فرشاد سایلنت جدیداپیمایی بود .

که به صورت تک فرشاد سایلنت جدید بعدی بود و بالا میرفت و دشمنان خودش رو نابود میکرد . فرشاد سایلنت جدید

یک بازی معمولی که در اون زمان خیلی از فرشاد سایلنت جدید همسن و سالها ف رشاد سایلنت جدیدش انجام میدادن , ولی بازی مورد علاقه اش همون Worlds of warcraft هستش . فرشاد سایلنت جدید

او از بازی فورتنایت ب دش میاد , ماشین مورد علاقه اش فرشاد سایلنت جدید لامبرگینی هستش که مطمئنا با فرشاد سایلنت جدید درآمد بالایی که داره به زودی بهش دست پیدا میکنه . فرشاد سایلنت جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *