ماجرای درمانگاه قم
ماجرای درمانگاه قم
ماجرای درمانگاه قم | روایت کامل ماجرای درگیری در درمانگاه قم | نقدی بر 2 تشبیه عجیب وزیر کشور درباره ماجرای درمانگاه قم | طرفین درگیر در ماجرای درمانگاه قم مصالحه کردند ماجرای قم
ماجرای درمانگاه قم
ابوالفضل فاتح در اعتماد نوشت: درباره ماجرای غمانگیز درمانگاه قم و دو سوی حادثه فراوان گفته شد. اما نکته مغفول،ماجرای درمانگاه قم ماجرای درمانگاه قم بُعد سوم ماجرا، یعن ی رفتارمردمان حاضر و ناظر در درمانگاه است، که متاسفانه کمتر مورد توجه تحلیلگران قرار گرفته یا اصلا دیده نشد. ماجرای درمانگاه قم
فیلم را بار دیگر مرور کنیم. در آن صحنه تلخ، رفتار دقیق مردم، میتواند شناخت دقیقی از «نظام اولویت ها»ی بخ ماجرای درمانگاه قمش مهمی از جامعه ما پیش روی همه قرار دهد. حاضران در درمانگاه، یعنی همانها که در بطن حادثه حضور دارند و روایت دست نخورده ماجرا را مشاهده میکنند، آتش بی ماجرای درمانگاه قمار معرکه نیستند و بر شعلههای منازعه، دامن نمی ماجرای درمانگاه قمزنند و آنها که مداخلهای را ترجیح میدهند، تمام همتشان متمرکز بر وساطت، گفتگو و فیصله ماجرا است. ماجرای درمانگاه قم
آنها مردمان بیتفاوتی نیستند، اما اولویتشان، پایان بهتری برای داستان با تلاش برای قانع ک ماجرای درمانگاه قمردن طلبه به پاک کردن تصویر احتمالی، و فرو نشاندن خشم و اطمینان دادن و آرام کردن بانوی معترض است. ماجرای درمانگاه قم
این نگاشته متوجه نظام اولویتهای آن مردم است. من به «نظام اولویتها ماجرای درمانگاه قم»ی آن مردم که بسیاری نیز دردمندند و قهرا ب ماجرای درمانگاه قمرای تفریح به درمانگاه نیامدهاند، حسرت میخورم و به ایشان مینازم. آنها نمونه واقعی و دست نخورده اکثریت مردمان شکیبای این سرزمینند، که راه درست زیستن ماجرای درمانگاه قم را میدانند و همزیستی انسانی را بر هر چیز مقدم میدانند.
این صحنه میتواند، آموزهای برای نظام اولویتهای ح ماجرای درمانگاه قماکمان و نخبگان ما باشد. چه ماجرای درمانگاه قم بسا اگر این رخداد در شهر یا جای دیگری روی میداد، نوع مواجهه شدت و ضعفها و تفاوتهایی میداشت، اما ناقض تحلیل نگارنده نیست، چرا که در دورانهای مختلف و در حوا ماجرای درمانگاه قمدث سنگین فراوان، چهرهای بسیار دوراندیشانه و پخته از مردم نجیب کوچه و بازار در مقایسه با بسیاری از قدرتمندان و سیاستمداران مشاهده کردهایم. اگر این دوراندیشی ملت شریف ایران نبود، معلوم نبود در پس بسیاری ماجرای درمانگاه قم از ناکارآمدیها و بد عهدیهای قدرتمندان، چه حوادث تلخی نهفته بود. ماجرای درمانگاه قم
اما ملت شریف ایران در ضمیر باطنی خود، «بلندمدت» میاندیشد و وزن بسیاری برای صیانت از کیان و تمامیت خود قائل است ماجرای درمانگاه قم و در رفتار خود مراقبتماجرای درمانگاه قم بسیار دارد، چیزی که متاسفانه در عملکرد و رویکرد بسیاری از اهل قدرت و سیاست که «کوتاهمدت» میاندیشند، کمرنگ یا مفقود است. ماجرای درمانگاه قم
واقعه در یک درمانگاه رخ میدهد، در شهر قم المقدسه. تاریخ اتفاق، ظاهرا چهارشنبه ۱۶ اسفند است. زنی که حجاب ندارد، با تصور ف ماجرای درمانگاه قمیلم یا عکس گرفتن یک روحانی از وی، راهش را میبندد. با تندی، پرخاش و پیدرپی به آن روحانی میگوید؛ «ببینم گوشیتو»! این زن کار را به جنگ و جدا ماجرای درمانگاه قمل با روحانی میرساند. الفاظ رکیک بر زبان میراند و ضربهای به صورت او وارد میکند. وقتی روحانی گوشی خود را بیرون میآورد، زن دیگری گوشی را میقاپد. روحانی که ب ماجرای درمانگاه قمرای پس گرفتن گوشی خود ماجرای درمانگاه قماقدام میکند، ماجرای درمانگاه قم زن عبای او را میکشد. هنگامی که روحانی برای گرفتن گوشی خود به جلوی درب درمانگاه میرسد، آن زن ضربه دیگری به صور ماجرای درمانگاه قمت روحانی میزند و عمامه روحانی بر زمین انداخته میشود.
یکی از دوستان این روحانی در شرح ماجرای درمانگاه قرآن و عترت قم خا ماجرای درمانگاه قمطرنشان کردماجرای درمانگاه قمه است: «اون طلبه، رفیق ۸ سالگی بنده تا الان هست که رفت و آمد خانوادگی هم داریم؛… فقط یک نکته بگم این فیلم کامل نیست. لطفا وقتی مسئلهای رو نمیدونیم قضاوت نکنیم. ایشون ۲-۳ مرتبه تذکر لسانی مماجرای درمانگاه قم یده و اون زن بیحجاب شروع به سلیطهبازی میکنه و بعد از ۲ دقیقه گوشیشرو نه به قصد عکس بلکه برای اینکه طرف یکم خودشرو درست کنه به بهانه عکس بالا میاره… تمام فحشهایی که اون زن میدن رو بووق گذاشتن و ماجرای درمانگاه قمیه سیلی که خاله اون بچه محکم تو صورت محمد میزنه و عمامهاش میوفته… بنده خودم ازش مصاحبه گرفتم تا کامل شرح بده چه اتفاقاتی افتاده. لطفا بدون اطلاع کامل از هیچ قضیهای تو زمین دشمن بازی نکنیم چون یکی از همین خائنین مسئولین درمانگاه قرآن و عترت بود که اولین بار فیلم رو به اینترنشنال داد.» ماجرای درمانگاه قم
ارسال فیلم این حمله فیزیکی و جنگ و جدل با آن روحانی ماجرای درمانگاه قمبه شبکهماجرای درمانگاه قم صهیونیستی اینترنشناماجرای درمانگاه قم ماجرای درمانگاه قمل و انتشار آن در این رسانه تروریستی در روز شنبه، امتداد داخلی آمریکا و رژیم صهیونیستی را برای عقدهگشایی علیه روحانیت به خط کرد. معارضان انقل اب اسلامی و سرمایههای اسرائیل در ایران در انبوه رسانههای مجازی خود و نی ماجرای درمانگاه قمز روزنامههایشان با اطاعت از رژیم صهیونیستی، حمله زن مذکور به آن روحانی را با شدت بیشتری ادامه دادند. حمایت از بیحجابی و حمله به فریضه دینی امر به معروف و نه از منکر نیز در دستور کار معارضان قرار گرفت. خط خبری که موساد فرمانش را داد و سپس پادوهای داخلی اسرائیل به صف شدند. حجاب از احکام د ماجرای درمانگاه قمین و واجبات مسلم اسلام است و رعایت آن طبق قانون الزامی است اما مدعیان اصلاحات سابقه طولانی در اهانت به مقدسات و تشکیک در مبانی اسلام دارند. ماجرای درمانگاه قم
همسوئی جریان رسانهای مدعیان اصلاحات با رژیم صهیونیستی
اما چرا گفتیم موساد؟ اینترنشنال که سناریو را کلید زد، به طور رسمی شبکه متعلق به اسرائیل است. ب ماجرای درمانگاه قماراک راوید، خبرنگار صهیونیست اذعان کرده بو ماجرای درمانگاه قمد: «موساد بهطور منظم از شبکه ایران اینترنشنال، بهعنوان بازوی جنگ اطلاعاتی علیه ایران استفاده میکند.» ماجرای درمانگاه قم
بار دیگر به آرایش آرای آمده و نیامده انتخابات بنگریم. در این میانه، میلیونها تن به مدنیترین شکل ممک ماجرای درمانگاه قمن نارضایتی خود را ابراز د ماجرای درمانگاه قماشتند. آری در هر سرزمینی افراد و جریاناتی هم هستند که خشونت را محور اعتراض خود قرار میدهند، اما باور دارم، این ماجرای درمانگاه قمدر ملت ایران عمومیت ندارد. ماجرای درمانگاه قم
اگر به مبدا شکلگیری انقلاب اسلامی نیز بازگردیم در ماجرای درمانگاه قممییابیم که انقلاب در ذات خود ماجرای درمانگاه قم، انقلابی بسیار مدر ماجرای درمانگاه قمن و نرم بود و مردم کمترین خشونت را بروز دادند و برخی خشونتها و ترورها از سوی تشکیلات و احزاب بود، نه مردم کوچه ماجرای درمانگاه قمو خیابان. البته اگر مردم خدایی ناکرده روزی به جایی برسند که همه راهها به رویشان بسته شده و از همه کس و همهچیز ناامید شوند، آن داستان دیگری است. ماجرای درمانگاه قم
کاش، در تحلیلها، این مردمان بُعد سوم را نیز مد نظر قرار دهیم و به جامعه رشید خود، خوشبینتر باشیم. شکافها و ماجرای درمانگاه قممناقشات و خستگیها و فرسودگیها و ناامیدیها جدی است، و فضا بهشدت قطبی شده است، اما ملتی با چنین سطح بینش را ماجرای درمانگاه قم در معرض فروپاشی نمیدانم. ماجرای درمانگاه قم
فروپاشی یک ماجرای درمانگاه قم جامعه، آن هم ماجرای درمانگاه قمچنین جامعه رش ماجرای درمانگاه قمیدی، ادعای آسانی نیست. اینکه د ماجرای درمانگاه قمقیقا آن طلبه آیا تصویری برداشته یا نه، نمیدانم و لابد روشن خواهد شد، اما کم نیستند نحلهها و محفلهایی که ورودها به حریم خص وصی مردم را توجیه، و موجبات ماجرای درمانگاه قم تعرضات و خشون ماجرای درمانگاه قمتهای اجتماعی کودکانه را فراهم آوردهاند. نیک بنگرند که مردم حاضر در صحنه، تعلقی به حامیان اینگونه تفکر نیز ندارند و البته به شیوه ماجرای درمانگاه قم پر معنای خودشان، به مناقشات ورود میکنند. ماجرای درمانگاه قم