اختتامیه سی‌ونهمین جشنواره فیلم کوتاه امشب برگزار می‌شود و برگزیدگان آن معرفی می‌شوند. دو فیل فیلم شیهه دانلودم‌ کوتاه «شیهه» و «۳:۳۳» در بخش داستانی این رویداد سینمایی حضور دارند. احسان طهماسبی و فاطمه ترکاشوند درباره این دو ف فیلم شیهه دانلودیلم یادداشتی نوشته‌اند که در ادامه آمده است. فیلم شیهه دانلود

«شیهه»؛ روایتی از شک و تردید 

احسان طهماسبی: در طول تاریخ، محبوبیت ادبیات و سینمای ملودرام، در دوره‌هایی بوده است که مردم، به دلایل ایدئفیلم شیهه دانلود ولوژیک، اجتماعی، اقتصادی، عاطفی و … تحت فشار بوده‌اند. به‌طور کل ملودرام، بستر مناسبی برای نمایش فیلم‌های با محوریت خانواده و روابط ان فیلم شیهه دانلودسانی بوده که در سال‌های فیلم شیهه دانلود اخیر و با ترویج بیشتر افکار فمینیستی (و با لحاظ کردن محبوبیت همیشگی این گونه سینمایی میان زنان)، ژانری مناسب برای نمایش دغدغه‌ها فیلم شیهه دانلودی عاطفی زنان بوده است. شیهه، در بستر ملودرام و در روایت نیمروزۀ خود از زندگی زنی با نام خانوادگی شایگان، به نمایش ازهم‌گسیختگی روانی و درد عاطفی زنی مقتدر و مستقل می‌پردازد که پس از رسیدن به قطعیت در تصمیم سقط جنین، در مواجهۀ اتفاقی با پسربچه‌ای که اسب فیلم شیهه دانلود اسباب‌بازیش (مکس) را مرده می‌داند و در موقعیتی تراژیک، دچار تردید و تشویش می‌شود. می‌توان گفت در شیهه، با رویکرد روان‌شناسانه  فیلم شیهه دانلودو با کمک  فیلم شیهه دانلودتمهیدات سینمایی، نمایش زندگی درونی و نهان شخصیت شایگان به وسیله اوضاع و احوال زندگی بیرونی و آشکار وی (که در دکوراسیو فیلم شیهه دانلودن منزل و تلفن‌های تهدیدآمیز و تیپ شخصیتی و گفتاری او مشهود است) پنهان شده است. فیلم، از زمان حدوداً سه دقیقه‌ای خروج پسربچه از منزل تا اقدام وی در رهایی رها، برای به نمایش درآوردن تردید و شکی که در دل شایگان است به شیوه‌ای درست و البته تا اندازه‌ای نمادین بهره می‌جوید تا او را برای تصمیم نهایی که با اقدام شوک‌آور و دهشتناک پسربچه همراه است آماده کند. فیلم شیهه دانلود

بیشتر بخوانید  پیامک کشف حجاب خودرو بدون کد

«۳:۳۳»؛ طلسم عمق میدان روی قواعد ژانر وحشت

فاطمه ترکاشوند: ژانر هراس همیشه این پاشنه آشیل را دارد که ظرفیت‌های وحشت‌انگیز داستان، کارگردان را فیلم شیهه دانلود در استفاده از اب فیلم شیهه دانلودزارهای کارگردانی به تنبلی بیندازد. «۳:۳۳»؛ به روشنی، هم‌وغم خود را روی داستان مبتنی بر شنیده‌ها و نزدیک به فیلم شیهه دانلود تجربه واقعی می‌گذارد و سعی می‌کند بیشترین بهره را از ظرفیت گری فیلم شیهه دانلودم، عنصر غافلگیری، تکنیک‌های بصری برای انتقال فضای ذهنی ببرد. فیلم شیهه دانلود اما محیط‌های کوچک فیلمبرداری و قاب‌بندی‌های بسته و محدود فیلم شیهه دانلود، اثر را از تاثیر شگرف عمق میدان به عنوان عنصر غالبا کارآمد در ژانر هراس و تبعا مخاطب را از احساس پیش‌بینی‌ناپذیری محیط قاب، محروم می‌کند. بازی‌های نه‌چندان حرفه‌ای و از دست رفتن زمام کارگردانی در سکانس‌هایی که قرار است بیرون از ماجرای وحشت‌انگیز اتفاق بیفتند، نقطه‌ضعف‌های مشهود «۳:۳۳» محسوب می‌شوند. فیلم شیهه دانلود

شروع بی‌منطق داستان وقتی شخصیتی از مسیر قصه  فیلم شیهه دانلودخارج می‌شود بدون آن که کنجکاوی و جس فیلم شیهه دانلودت‌وجوگری را در شخصی فیلم شیهه دانلودت مقابل خود برانگیزد، نشانه دیگری است از این که مولفان روی داستان بیرون از سکانس‌های وحشت، وقت چندانی نگذاشته‌اند. «۳:۳۳» می‌توانست فراتر از ترساندن مخاطب با یک ماسک هیولایی حرکت کند و هراس را در دل داستانی قوام‌یافته با کارگردانی خلاق و مبتنی بر قواعد ژانر بجوید. فیلم شیهه دانلود مواجهه زن با پسر بچه نه فقط مواجهه با یک کودک که فهم جهان کودکانه است. جهانی که در آن مفیلم شیهه دانلودی‌توان ا حساس رهایی را تجربه کرد. گویی زن در مواجهه با کودکی و جهان خیالی‌ای که  با اسب اسباب بازی‌اش ساخته، جهد و جهان کودی را درون خودش نهادینه می‌کند تا موقعیت تراژیک خود را به یک امکان رهایی بخش تبدیل کند. شیهه کشیدن فیلم شیهه دانلود او پشت تلفن به جای درگیری لفظی با همسر عصبانی‌اش آن سوی خط و رقص پایانی‌اش که رقصی رها و آزاد است نماد این تجربه رهایی بخشی است. گویی ا فیلم شیهه دانلودو در بلاتکلیفی انداختن یا نگه داشتن بچه قرار داشته و رنج این تضاد و دوگانگی را تحمل می‌کرد حالا به میانجی معاشرت و تعامل با یک کودک به این نتیجه می‌رسد که نوزادش را نگه دارد و قرص ضد بارداری را دور بیاندازد. در واقع او با تجربه جهان کودکی، تصمیم می‌گیرد جنین‌اش را حفظ کند و به کودکی که قرار است به دنیا بیاید بیاندیشد. در واقع او این تضاد درونی در خود را اینگونه حل می‌کند که مادرانگی، هویتی مقابل ففیلم شیهه دانلودردیت زنانگی نی فیلم شیهه دانلودست، بلکه تکامل آن است. اینکه اگر به قول سیمین دوبوار که زن، زن به دنیا نمی‌آ فیلم شیهه دانلودید زن می‌شود، زنانگی زن با مادرانگی او از بین نمی‌رود، تکمیل می‌شود. در واقع زن با مادر شدن، زن م ی‌شود. اوج این تحول درونی زمانی است که پسر بچه تحت تاثیر صحبت نگار که در توجیه انداختن بچه، آن را فعل معکوس معنا کرد، قصد داشت عروسکش را از بالکن خانه به پایین پرت کند و او تلاش داشت او را از این کار منصرف سازد. فیلم شیهه دانلود

بیشتر بخوانید  آهنگ های نغمه مقصودلو خواهر امیر تتلو