ماه بت

برای ورود به سایت ماه بت کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت

مخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیست

مخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیست

مخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیست | مخرب‌ترین سلاح دشمن در جنگ علیه مسلمانان چیست؟ | خطرناک ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی ایران چیست | مخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیست

مخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیست

قزوین- خبرگزاری مهر: جانشین فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج مستض مخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیستعفین گفت: دشمن پس از شکست در جنگ نظامی به رسانه‌ها متوسل شده و در این میان ماهواره، مخرب ترین سلاح دشمن در تخریب سبک زندگی ایرانی اسلامی با هدف تخریب ایمان و اعتقادات ملت ایران است. مخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیست

به گزارش خبرنگار مهر، دومین همایش تالیف حقوقدانان بسیج  و بررسی آسیب‌های دج مخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیستال‌واره با حضور حسین امانلویی جانشین فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین، سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، انصاری رئیس کل دادگستری قزوین، حجت الاسلام معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر استان و جامعه حقوقدانان بسیجی قزویمخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیست مخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیستن، شامگاه یکشنبه در سالن آمفمخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیست مخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیستی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

حسین امانلویی در این جلسه گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی تمام جبهه کف ر در برابر جبهه ایمان که شامل ا نقلاب اسلامی و ملت ایران بود، ایستادند و کوشیدند در یک جنگ سخت این انقلاب را نابودکنند اما زمانی که از این رویکرد ناامید شدند با تغییر استراتژی به رسانه‌ها متوسل شدند.

وی ادامه داد: رسانه در استراتژی دشمنان، تبدیل به اولین سلاح برای مقابله و  مخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیستیا به تعبیر خودشان نابودی جمهوری اسلامی شده اند و اکنون استفاده ار این سلاح در ماهواره ها به اوج خود رسیده است.

جانشین فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین بیا مخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیستن کرد: در سال 87 تنها شش شبکه ماهواره ای فارسی زبان در حال فعالیت بود اما پس از سال 88 تا امروز در جدیدترین آمار این تعداد تا 162 مورد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید  فیلم روز دختر

90 درصد طلاق‌ها تحت‌تاثیر ماهواره است

حسین امانلویی با اشاره به تاثیر مخربی که با برنامه‌ریزی جبهه ا مخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیستستکبار از طریق ماهواره‌ها وارد زندگی خانواده‌های ایرانی شده اظهار داشت: آمار طلاق در کشور به میزان 9.3 رسیده و در این بین 90 درصد از طلاق های اخیر تحت تاثیر آثار سوء فرهنگ ماهواره روی داده است. مخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیست

این مسئول افزود: بر همین اساس اخیراً مراسم جشن طلاق در برخی از نقاط تهران برگزار می‌شود که می‌توان گفت صددرصد تحت تاثیر برنامه های ماهواره ای در کشورمان در حال شیوع است.

جانشین فرهنگی و اجتماعی بسیج گفت: میزان تاثیر برنامه‌های ماه مخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیستواره بر زندگی برخی به حدی بالاست که می توان گفت این ابزار تبدیل به قبله دوم آنها و یا به تعبیر بهتر قبله اول آنها شده است و تاثیر  فرهنگ ماهواره در همه شئون زندگی این افراد کاملاً نمایان است. مخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیست

وی ادامه داد: امروزه فرهنگ تلوزیونی شدن، می مخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیستزان مراودات اعضای خانواده را به 17 دقیقه  مخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیستدر روز کاهش داده است در حالی که هر فرد به طور روزانه 4 تا 5 ساعت به تماشای برنامه های تلوزیونی می‌نشیند. مسئله‌ای که موجب دوری اعضای خانواده و در نتیجه سست شدن پایه های یک زندگی سالم را فراهم کرده است.

هدف ماهواره ها دختران و زنان هستند مخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیست

امانلویی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هدف برنامه‌های مخرب ماهواره‌ها و آثار زیان بار آنها، زنان و دختران جامعه هستند که نقش مادران امروز و فردا را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید  انیمیشن 2024 دوبله فارسی

جانشین فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اسلام برعکس جوامع کمونیستی و لیبرالیستی که اصالت را متوجه اجتماع و فرد می دانند؛ ضمن احترام به اجتماع و فرد، اصالت را به خانواده‌ها می‌دهد. در حالی که با تخریب فرهنگ و اعتقادات زنان و دختران جامعه توسط ماهواره‌ها اساس خانواده در ایران فرومی پاشد و این درست همان برنامه‌ای است که دشمن سالها منتظر تحقق آن بود.

فضای مجازی بزرگترین سلاح دشمن بر علیه نظام اسلامی است

آیت الله عبادی با ابراز تاسف برای کسانی که با رأی مردم انتخاب یا به عنوان مسئولی  منصوب می شوند اما به جای خدمت، خیانت می‌کنند، گفت: فضای مجازی بزرگترین سلاح دشمن بر علیه جمهوری اسلامی ایران است. مخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستا مخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیستن از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (20 آذر) در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محمد کهوند، عضو کارگروه فضای مجازی کمیسیون اجتماعی و سیاسی مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: عالمی که در آن زندگی می کنیم عالم تضاد است و انسان نیز در این عالم برای آزمایش آمده است و به همان میزانی که در طبیعت تضاد وجود دارد در اندیشه، افکار و سلیقه ها نیز تضاد وجود دارد. مخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیست

نماینده ولی فقی در خراسان جنوبی با بیان اینکه سرنوشت ه وسیله سلاح های ممخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیستخ تلف رقم نمی خورد، گفت: واژه ها و سخنرانی ها و شبهه ها در قرن 21 پیشرفته ترین و موثرترین سلاحی است که پیروزی و شکست های را رقم می‌زند

آیت اللهعبادی با تاکید بر اینکه برای واژه ها باید یک لغت نامه جدید تدوین شود، افزود: با این لغت نامه باید مردم با اصلاح و معنای واژه ها آشنا شوند.

وی ادامه داد: واژه ها امروز بزرگترین و خطرناک ترین سلاح است و اگر مسئولان و افرادی با دیانت و تابع قرآن باشد ابتدا برای فضای حقیقی این لغت نامه را تدوین می کنند تا مخاطب بفهمد مراد متكلم از كلمه آزادی چيست؛ چرا که با همین حرف ها مردم را گول می زنند، رأی می  مخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیستگیرند و سرنوشت مردم را تغییر می دهند و برای آنان انقلاب رنگی می سازد و در کشورهای مختلف دخالت می کنند.

بیشتر بخوانید  تلفن باغ گیاه شناسی تهران

نماینده ولی فیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بعد از جنگ جهانی دوم، آمریکا به بیش از 50 کشور دنیا برخل مخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیستاف مقررات بین المللی حمله کرده، گفت:  در فضای مجازی نیز باید آقایانی که خود را از همه فهمیده تر م مخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیستی دانند توجه داشته باشند اما متاسفانه فضای مجازی را به روی دشمن باز می کنند و افکار، اندیشه، عقاید، مسائل ا مخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیستجتماعی و اقتصادی را به آن گره می زنند و سرنخ آن را به دست دشمنان درجه یک نظام اسلامی مخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیست می‌دهند!

آیت الله عبادی بیان کرد: فضای مجازی بزرگترین سلاح دشمن بر علیه جمهوری اسلامی ایران اس مخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیستت که خودمان مقصر هستیم؛ با این وضعیت چگونه باید از شرف، ناموس و اقتصاد این مردم دفاع کرد؟ لذا این فضای مجازی هم در کنار ظلم های بزرگی است که در کشورهای مختلف می شود.

وی خطاب به دمنان و افرادی که افکارشان با دشمن است، گفت:  آنچه را که خواب دیدند به گونه ای دیگر تعبیر خواهد شد به جهت اینکه در سطح بین المللی و فضای مجازی آن همه ظلم و مکر و حیله کردند اما شکست خوردند. مخرب ترین سلاح دشمن در  جنگ علیه انقلاب اسلامی چیست

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: آثار شکست لیبرال دموکراسی غرب روش مخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیستن و واضح است چرا که آنچه را که می خواستند به زور کار کنند به سمت خودشان کمانه کرده اس مخرب ترین سلاح دشمن در جنگ علیه انقلاب اسلامی چیستت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *