(سراب) محصولی از کار کرد های هنری و فرهنگی سال 1387 ه.ش کانون فرهنگی و هنری سیمرغ فیلم در هرات است.

“<سراب>” فیلمی است که یک ساعت و پانزده دقیقه را در بر گرفته و در  فیلم سراب دوبله فارسیشهر باستانی هرات تصو فیلم سراب دوبله فارسییر بر داری شده است. اين فلم به موضوع اجتماعی پر داخته است، موضوع که از چالش ها و معضلات اصلی و اساسی جامعه افغانستان به شمار میرود، فقر و بیکاری که پیامد های بسی ناگوار و غیر قابل پیشبینی را برای خانواده ها و جوانان کشور به بار آورده است و باگذشت هر روز از لایه های مختلف جامعه قربانی میگیرند. فیلم سراب دوبله فارسی

سراب سرگذشت قسمت از عمر علی را به تصویر میکشد که یک مادر دارد و یک خواهر، فیلم سراب دوبله فارسی  پدرش در جنگ علیه اشغال گران وطن به شهادت رسیده است و سر پرستی خانه به عهده مادرش است، علی دو رفیق دارد به اسم های جواد و صمد، ر فیلم سراب دوبله فارسیفقای علی که در عین وقت هم صنفی هایش نیز میباشند بچه های کم علاقه و بی توجه بدرس و تعلیم است ولی علی آدم لایق و درس خ فیلم سراب دوبله فارسیوان است، لیاقت و تلاش او باعث شده که اول نمره صنف باشد اما انس که نسبت به صمد و جواد دارد عادت آنها کم کم روی علی هم تأثیر میگذارد و روز های را بجای اینکه مکتب بروند در پارک های شهر میگذران فیلم سراب دوبله فارسید، بعد از چند مدت صمد و جواد تصمیم ایران رفتن را میگیرند و علی را نیز با تلاش و وسوسه های زیاد با خود همنوا میسازند.

بیشتر بخوانید  سایت شرطبندی بت وین کو | سایت بت وین کو

آنها در دام فریب کسانی گرفتار میشوند که به بهانه ای ایران بردن می  فیلم سراب دوبله فارسیخواهند از آنها سوء استفاده کرده و پول بدست آورند، اما با آگاهی که آنها از فریب خوردن شان حاصل میکنند فرار به فکر شان خطور مینمایند که در جریان فرار صمد کشته میشود و جواد و علی دو باره به خانه بر میگردن فیلم سراب دوبله فارسید”.

در این فیلم به وضاحت نشان داده شده که تمام مردم و اقشار مختلف جامعه افغانستان در جهاد افغانستان و جنگ علیه روس ها و اشغالگران در نقطه نقطه کشور شرکت داشته و آزادی کشور از چنگ ارتش سرخ شوروی مدیون زحمات و تلاش های تمام مردم  فیلم سراب دوبله فارسیافغانستان بوده است. نتیجتا ًاین کشور متعلق به تمام کسانی است که تابعیت آنرا دارند و متوانند در هرنقطه آن که خواسته باشند زندگی کنند بدون در نظرداش فیلم سراب دوبله فارسیت اینکه متعلق به کدام قوم، زبان، مذهب، نژاد و… است. ف فیلم سراب دوبله فارسیقر و بیکاری وپيامد هاي ناگوار آن که از معضلات جدی جامعه به شمار میروند محور اصلی این فیلم را بخود اختصاص داده است و بخوبی واضح گردیده که چگونه این پدیده های نامیمون که درپیوند عمیق با همدیگر قرار دارند جوانان و نو جوانان را مجبور میکنند تا به کار های دست بزنند که هر گز از عواقب آنها باخبر نی فیلم سراب دوبله فارسیستند و نمیدانندکه پایان راه که انتخاب کرده است به کجامی انجامند.

زهرا که در نقش خواهر علی روی صحنه می آید از نکات قابل توجه در این فلم است، او بخوب فیلم سراب دوبله فارسیی توانسته است که باسن کمش خوب نقش بازی کند و توجه بیننده را جلب نماید و احساس متناسب با نقش خود را به بیننده انتقال دهد. فیلم سراب دوبله فارسی

بیشتر بخوانید  سایت مگاپاری بدون فیلتر