ماه بت

برای ورود به سایت ماه بت کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت

دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسور

دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسور

دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسور | فیلم سینمایی MIRAGE(سراب) دوبله فارسی محصول اسپانیا 2018 بدون سانسور | دانلود فیلم Mirage 2018 سراب با زیرنویس فارسی بدون سانسور

دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسور

فیلم سراب فیلمی اسپانیایی به کارگردانی اوریول پائولو، که شم دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسورا رو در رابطه با زمان و اتفاقات به چالش می کشد. با نقد و بررسی فیلم سراب (Mirage) با ما همراه باشید. دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسور

اتفاقات فیلم سراب در نهم نوامبر ۱۹۸۹ میوفته. روزی که دیوار برلین در حال فرو ریختنه. طوفان مغناطیس دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسوری بزرگی تو راهه و تمام رسانه ها در حال هشدار دادن به مردم هستن.

در ادامه بخوانید » دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسور

نقد و بررسی فیلم Wonka | آیا بهترین فیلم مجموعه ویلی ونکا است؟

معرفی فیلم Werewolf by night | سناریویی محدود اما کامل

با بهترین انیمیشن های پیکسار آشنا شوید!

شلوار جین زنانه جک اند جونز
همین حالا خرید کن

طوفان مغناطیسی یک رویداد مربوط به زمینه که به وجود اومدنش روی مغناطیس و ابزارهای الکترونیکی اثر میذاره.

دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسور

پسر دوازده ساله ای که علاقه ی زیادی به فیلم برداری داره همون شب مشغول گیتار زدن و آ دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسورواز خوندنه و از پنجره شاهد یه صحنه ی خشونت آمیز تو خونه ی همسایه میشه.

در ادامه بخوانید »

40تا از بهترین سریال‌ های عاشقانه از نگاه IMDb که نباید از دست بدهید!

بهترین فیلم های مارگو رابی | از هارلی کویین تا باربی


 نقد و بررسی فیلم سراب (Mirage)

سال ها بعد، که توی اون حادثه پسر هم توسط یه اتفاق کشته میشه ساکنان جدید اون خونه د دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسوروربین و تلویزیونی دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسور رو که پسر باهاش کار می کرد رو پیدا می کنن و این اتفاق دقیقا در شبی که طوفان مغناطیسی بعد از سال ها دوباره در جریانه میوفته.

تیشرت با طرح اژدها LCW
همین حالا خرید کن

اما فیلم از این جا آغاز میشه که ساکنان جدید خونه به خاط دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسورر طوفان مغناطیسی توسط اون دوربین و تلویزیون م دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسوری تونن با اون بچه صحبت کنن و بهش هشدار بدن که بیرون نره وگرنه میمیره.

بیشتر بخوانید  سایت شرط بندی بت فا | سایت بت فا (BetFa)

و همین تغییر تو اتفاقی که در گذشته افتاده روی زندگی خودشون تاثیر میذاره و همه  دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسورچیز رو تغییر میده


  • نگاهی به فیلم last christmas با بازی امیلیا کلارک

فیلم سراب یه فیلم پر از اتفاقه که خستتون نمی کنه. فیل می علمی تخیلی که اصلا بار علمیش مثل  دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسورسیلی تو صورتتون نمیخوره. کارگردانی اگر اونقدر درخشان نیس ولی جایی برای گرفتن خطا براتون باقی نمیذاره و در عین حال فیلم نامه ی قوی داره.

هرچند در ژانر فیلم های علمی تخیلی همیشه شاهکار هایی دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسور مثل ایدانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسورنتر استلار به عنوان یه معیار برای سنجیدن دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسور تو ذهنمون هک شدن و هر چند این فیلم خیلی جا داره تا رسیدن به اون جایگاه، اما فیلمیه که حرف برای گفتن داره و شما رو با خودش همراه می کنه.

نهم نوامبر ۱۹۸۹: در شب سقوط دیوار برلین و در حین یک طوفان الکتریکی ۷۲ ساعته پسربچه‌ای به نام نیکو که در حال ضبط یک ویدیو است متوجه صدای درگیری از خانه همسایه میشود. نیکو برای بررسی اوضاع ب دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسوره خانه همسایه میرود و با جسد زن همسایه روبرو میشود که به دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسور قتل رسیده است نیکو پس از مواجهه با قاتل وحشت‌زده فرار میکند و در خیابان با خودرویی تصادف می‌کند و کشت دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسوره می‌شود.

بیشتر بخوانید  دانلود آهنگ هیپهاپولوژیست بتمن

نهم نوامبر ۲۰۱۴: زوج جوانی به نام دیوید و ورا که به تازگی به خانه سابق نیکو اسباب‌کشی کرده‌اند تلویزیون، دوربین و نوارهای ویدیو نیکو را پیدا می‌کنند و پس از پرس‌وجو از یکی از همسایه‌ها از اتفاقی که برای نیکو افتاده مطلع می‌شوند و به شدت تحت تاثیر قرار می‌گیرند. این در حالیست که پس از ۲۵ سال طوفان الکتریکی نهم نوامبر ۱۹۸۹ تکرار شده است.نیمه شب ورا با شنیدن صدایی از خواب بیدار می‌شود دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسور.

بازیگران فیلم سراب

آدریانا اوگارته Adriana Ugarte در نقش ورا روی
چینو دارین در نقش بازرس لیرا دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسور
خاویر گوتییرز آلوارز در نقش آنجل پریتو
آلوارو مورته در نقش دیوید اورتیز
نورا ناواس در نقش کلارا مدینه
میکل فرناندز در نقش آیتور مدینه

درباره فیلم

یک زن در کنار همسر و دخترش زندگی شادی را سپری  دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسورمی‌کند، که ناگهان زندگی کسی را در گذشته نجات می‌دهد که همه چیز را تغییر می‌دهد. ناگهان، دخت دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسوررش ناپدید می‌شود و بیشتر افرادی که می‌شناسد و دوستشان دارد، او را نمی‌شناسند. بدیهی است که این نوع داستان شامل درام و عاشقانه خواهد بود.  داستان خود قبل از هر چیز یک داستان علمی-تخیلی مهیج است. این در مورد سفر در زمان نیست  که در طول فیلم چند بار به آن اشاره شده اس دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسورت. در عوض، در مورد ارتباط دو نفر در طول زمان است و با این کار آنها بر آینده تأثیر می‌گذارند

بیشتر بخوانید  سریال نون خ قسمت 20

بیشتر داستان فیلم Mirage برای شخصیت اصلی ما مانند یک قسمت از سریال منطقه گرگ و میش احساس می‌شود. او اساساً در دنیایی گرفتار شده است که احساس می‌کند برای او بیگانه است. بله، شما احتمالاً عناصر عظیمی از پیچ و تاب‌های دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسور داستان را حدس خواهید زد. من می‌دانم که م دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسورن مطمئناً قبل‌تر به چند تا از آنها اشاره کرده‌ام. و با این حال، این شاید تا حدودی از قصد بوده است تا مخاطب را از دیدن تصویر بزرگتر دور کند. اکنون این دقیقاً همان چیزی است که من در مورد فیلم‌های اسپان دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسوریایی دوست دارم. دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسور نهم نوامبر ۱۹۸۹: در شب سقوط دیوار برلین و در حین یک طوفان الکتریکی ۷۲ ساعته پسربچه‌ای به نام نیکو که در حال ضبط یک ویدیو است متوجه صدای درگیری از خانه همسایه میشود. نیکو برای بررسی اوضاع ب دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسوره خانه همسایه میرود و با جسد زن همسایه روبرو میشود که به دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسور قتل رسیده است نیکو پس از مواجهه با قاتل وحشت‌زده فرار میکند و در خیابان با خودرویی تصادف می‌کند و کشت دانلود فیلم mirage 2018 دوبله فارسی بدون سانسوره می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *