ماه بت

برای ورود به سایت ماه بت کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت

دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسور

دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسور

دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسور | دانلود رایگان فیلم ماهی و گربه { فیلم ماهی و گربه رایگان شد بدون سانسور | دانلود فیلم سینمایی ماهی و گربه 1395 فیلم سینمایی ایرانی بدون سانسور | دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسور

دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسور

ماهنامه ۲۴: مسعود فراستی: ماهی و گربه، فیلم بدی است و حوصله سر بر؛ و فیلمساز و مخاطب خاص فریب دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسور. فیلم، ادعای ترسناک بودن و ژانر وحشت دارد، اما ناتوان از ترساندن است. و بیشتر متمایل به ملودرام. فیلم، عقیم است. هم در وحشت هم در ملودرام؛ و هم در کولاژ. دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسور

به گزارش  «هفت راه»  به نقل از ماهنامه ۲۴، مشکل اصلی گربه و ماهی همان دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسور چیزی است که بابتش پز می دهد، نان می خورد و جایزه می گیرد. و با نقد های ستایش آمیز مثلاً فرمیک، از خود بی خود می شود و کرخت: تکنیک فیلم- برداشت بلند- که فیلمساز و منت قد شیفته به غلط فرم می انگارند دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسورش.

فیلم، یکصد و چهل دقیقه تمرین پلان سکانس می کند. تجربه ای هرچند خوب و دشوار، اما نه برای فیلم بلند داستانی. نتیجه اینکه فیلمی در کار نیست. حداکثر با تجربه ای تکنیکال مواجه ایم که سخت کسالت بار است؛ با آدم هایی وراج که نه شخصیت اند نه تیپ. بیشت دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسورر ماکت اند. ماکت هایی مقوا دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسوریی، بی حس و بی جان، سر گردان- و حیران- در جنگل و دور و بر دریاچه در حال قدم زدن که از پس زمینه به پیش زمینه می آیند، دیالوگی می گویند و از کادر خارج می شوند. دوربین، یک یا چند نفر از آنها را می گیرد، کمی دنبال می کند تا لحظه ای که آدم های دیگر وارد قاب شوند. دوربین، قبلی ها را رها می کند و به آدم جدی دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسورد ها می چسبد و آنها را دنبال می کند و تا ته فیلم به همین سیا دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسورق ادامه می دهد. حداکثر، راکورد حفظ می کند. اما آدم هایی که فیلمبرداری می شوند فقط درون این فیلم وجود دارند. در بیرون وجود خارجی ندارند و ما به ازایی. به هیچ وجه نمی شود با آنها همدردی کرد. آدم هایی بی قصه- و بی غصه-، غیر واقعی، بی ریشه و کولاژی که به زور دیالوگهای ادبی- رادیویی سعی در یافتن خرده پیرنگی بی ربط دارند و ادای “deja vu” در می آورند. اگر آنها این لحظه را هم دیده باشند، چه اهمیتی دارد؟ آدم هایی که عمده ی دیالوگ هایشان از فی دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسورلم های فرنگی- بیشتر پست مدرن- آمده و غیر قابل شناسایی رها شده اند. انگا دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسورر از کرات دیگر به اینجا- کجا؟ – پرتاب شده اند. آدم هایی که روابط شان فقط در سطح دیالوگ هاست. لا اقل در این مدیوم- سینما- نه دیده می شوند، نه حس می شوند و نه فهمیده. گویی به این مدیوم، اشتباهی آمده اند. و مدیوم شان عوضی است؛ ادبی- داستان کوتاه- است نه سینما. همه ی آنها نه در “تعلیقی دائمی”- به زعم فیلمساز و طرفداران- که در یک بلا تکلیفی ابدی به سر می برند. دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسور

بیشتر بخوانید  پلی لیست مرتضی پاشایی

دانلود رایگان فیلم ماهی و گربه

به راستی اگر چند خط نوشته ی خبری روزنامه ی اول فیلم را حذف کنیم، از فیلم- و از روایت- چه می ماند؟ باقی، تک پلانی است که چی را روایت می کند؟ نکند خود، اصل است و باقی- آدم ها و محیط- بازی؟ یک بازی دور همی یا پیک نیکی در جنگل و دریاچه. ترسناکی دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسور اش کجاست، جز در چند دیالوگ آخر  دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسورفیلم؟ دو سوم اول فیلم حاشیه ای است برای یک سوم آخر که غافلگیری سطحی در سطح دیالوگ هاست نه در میزانسن و تعلیق. تنها چیزی که یادمان می ماند و کلافه مان می کند، راه رفتن بی هدف آدم های حیرانی است که بی خودی- بی منطق- به سر بالایی های جنگل می روند یا در کنار دریاچه قدم می زنند که دوربین بهشان برسد و دیگر هیچ. این “زمان بندی” جای تحسین دارد! دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسور

دوربین راویتگری است که به عنوان شخصیتی حاضر و ناظر، مخاطب را به دنبال خود می‌ک دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسورشد تا قصه‌ای را برایش تعریف کند. قصه‌ای عجیب و غریب که اصلا قصه نیست و به گونه‌ای تحت سیطره‌ی غیرقابل انکار فرم قرار دارد.

همه می‌دانیم که آلفرد هیچکاک نیز، در فیلم طناب، با یک برداشت دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسور (البته به دلیل محدودیت اندازه  دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسورفیلم خام داخل دوربین، مجبور شد هشت برش ناخواسته به کار ببرد) اثرش را ساخت اما فیلم طناب، سی و یکمین تجربه فیلمسازی این استاد سینما بود که بعدها نیز چنین تکنیکی را تکرار نکرد.

بیشتر بخوانید  ایا اسرائیل به حمله ایران پاسخ می دهد

این نوع فرم‌گرایی قطعاً مستلزم ابزار و لوازمی به عنوا دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسورن پیش‌نیاز است که بدون آموختن و اندوختن  دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسورآنها، صرفاً تجربه‌ای خواهد بود در حد یک نوآوری منحصر به فرد با حداقل مخاطب که اغلب در بستر زمان فراموش شده و حتی نمی‌تواند مبنای آفرینش‌های آتی هنری شود.

در لحظات متعددی از فیلم، ما با تعدادی تعلیق دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسور خوب که هم در دیالوگ‌ها و هم به مدد موسیقی ایجاد می‌شود، به انتظار بروز حوادثی خارق‌العاده که می‌توانند محرک داستان و روایت باشند، می‌نشینیم. اما ناباورانه همه‌ آن لحظات بر باد می‌رود و فشار روانی که بر مخاط دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسورب وارده شده تخلیه و دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسور رها نمی‌شود. گویی تمرکز و تعلق‌خاطر فیلمساز به فرمی که برگزیده، او را از ایجاد منطقی در درون فیلم که بتواند اجزای آن را به هم متصل و مرتبط کند، غافل می‌گذارد. دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسور

تعلیق‌های فیلم، نگارنده را به یاد فیلم «پروژه  دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسورجادوگر بلر» (1999) انداخت که در آن دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسور فیلم هم، دوربین به یکی از کاراکترهای فیلم بدل شده بود. اما تفاوت در این است که دوربین در «پروژه جادوگر …» ناظری فعال بود و نگاه او به عنوان یکی از اجزای اثر بخش فیلم، قسمتی از بار روایتگری را هوشمند دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسورانه به دوش می‌کشید.

بیشتر بخوانید  فرشاد سایلنت ترسناک

در «پروژه جادوگر بلر» تعلیق‌ها و اضطراب‌ها، بدون فشار موسیقی و یا رفتارهدانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسور ای مشکوک شخصیت‌ها و خون و جلوه‌های ویژه شکل می‌گرفت و داستان را با قدرت تمام به پیش می‌برد. اگر خاطرمان باشد پایان فیلم نیز بدون آنکه خونی از دماغ کسی ریخته شود به یمن فیلمبرداری فعالانه و فضاسازی و یا میزانسن‌هایی دقیق، اوج تعلیق و تردید را، از حضور عاملی ترسناک، القا کرد. دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسور

وقتی کارگردان «ماهی و گربه»، (در گفتگویی) اید دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسوره‌ی وجود تهدید در سرتاسر زندگی امروزی جامعه‌ خودمان را به عنوان مضمون اصلی فیلمش بیان می‌کند، اما متاسفانه نمی‌تواند از پس  آن برآید و اثری تولید کند که هم بازنمود این ایده باشد و هم نشانه‌ای شود از پختگی و چیرگی نظری فیلمساز در شناخت مقوله‌ای به نام ناامنی اجتماعی و روانی جامعه امروز شهری. دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسور

فیلم در مضمون، با خبری مبهم و شوک‌دهنده شروع می‌شود.  دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسوردر همان دقایق نخ دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسورست که جوان مسافری از یکی از آشپزهای رستوران متروک آدرس می‌پرسد، منتظر اتفاق خاصی هستیم که به خبر ابتدای فیلم مرتبط باشد. حتی اگر این ادعا مطرح شود که این فیلم متفاوت‌تر از یک فیلم تریلری و عامه‌پسند است، باز هم می‌توان مضمون و داستانی را به کار گرفت که در فرمی نوآورانه و حدانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسورتی سوررئال چنان جا بگیرد که از قدر و اندازه‌ی فرم نیز نکاهد و مکمل خلاقانه آن باشد دانلود فیلم ماهی و گربه بدون سانسور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *