ماه بت

برای ورود به سایت ماه بت کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت

دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7

دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7

دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7 | دانلود بهترین نرم‌افزار VPN برای Windows (ویندوز) 7 | 21 بهترین VPN رایگان برای ویندوز 7 ، 10 و 11 در سال 2022 | دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7

دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7

مخفف انگلیسی شبکه های خصوصی مجازی است. یک تونل امن بین کامپی دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7وتر و یا تلفن همراه هوشمند شما و اینترنت است تا از دستبرد اطلاعات شخصی، نفوذ به سامانه کامپیوتری و در نهایت سانسور اینترنت جلوگی دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7ری کند.

اما چگونه یک وی‌پی‌ان انتخاب کنیم؟

فقط همین قدر بدانید که یک وی‌پی‌ان ناامن می‌تواند موقعیت شما و اطلاعاتی را که رد و  دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7بدل می‌کنید به خطر بیاندازد.

وی‌پی‌ان خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

اصلی‌ترین ویژگی یک وی‌پی‌ان مناسب داشتن پروتکل رمزگذاری قو دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7ی و غیر قابل شکستن است.

برای مثال در یک وی‌پی‌ان امن، وقتی شما وب‌سایت رادیو فردا را جست‌وجو می‌کنید، درخواست شما به جای انتقال به سرویس ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی، به سرور وی‌پی‌ان انتقال پیدا می‌کند. به این ترتیب خیال شما از بابت نفوذ به کام دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7پیوتر و اطلاعات شخصی‌تان راحت می‌شود. دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7

می‌خواهید بدانید چگونه می‌شود از امنیت وی‌پی‌انی که استفاده می‌کنید دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7 خاطر جمع شوید.

زمانی که با وی‌پی‌ان خ دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7ود به اینترنت وصل می‌شوید، عبارت WebRTC leak t دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7est را جست‌وجو کنید، وب‌سایت‌هایی را خواهید دید که شما را به انجام این آزمایش قادر می‌کنند.

ضمناً یک وی‌پی‌ان امن، از ابزاری به ن دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7ام VPN kill switch برخوردار دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7 است که با قطع اتصال وی‌پی‌ان ارتباط تمام اپلیکیشن‌های مورد استفاده شما با اینترنت تا ارتباط مجدد قطع می‌شود، به این ترتیب شرکت سرویس‌دهنده خدمات اینترنتی قادر به رهگیری فعالیت‌های مجازی شما نخواهد بود.

یکی از دغدغه‌های استفاده‌کنندگان وی‌پی‌ان در ایران موضوع درگاه‌های ام دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7ن است. دقت کنید، هر درگاهی که از شیوه‌نامه‌های SSL و یا TLS استفاده می‌کند می‌تواند امن باشد برای مثال https درگاهی امن به حساب می‌ دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7آید.

بیشتر بخوانید  مل بت MelBet لینک مستقیم بدون فیلتر

VPN- Virtual Private Network (شبکه خصوصی مجازی) چ یست؟

 vpn یک اتصال رمز شده به سرور ایجاد می‌کند. وقتی به دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7 یک سرور vpn وصل می‌شوی دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7د و یک آدرس وب را تایپ میکنید این درخواست به صورت یک سیگنال رمز شده به سمت سرور vpn فرستاده می‌شود و در همانجا رمزگشایی میشود و به مقصد ارسال می‌شود و هنگامیکه پاسخی از سمت مقصد دریافت کرد آن را رمز کرده و به کاربر برمی‌گرداند. دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7

تفاوت بین یک اتصال معمولی با اتصال vpn در چیست؟

شکل زیر نحوه اتصال اینترنت بدون vpn , Tor یا پروکسی را نشان می‌دهد.
خط قرمز نشانگر ترافیک اینترنت است، درخواست از س دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7وی کلاینت به طور مستقیم به وب سایت مربوطه ارسال می‌شود و دوباره به سمت کلاینت برمی‌گردد و در این میان ISP تمام پاکتهای اینترنتی رد و بدل شده را می‌بیند.
بعضی اوقات ترافیک رمز گذاری شده است (https , tls و غیره) که در این حالت ISP نمیتواند ترافیک شما را ببیند و در غیر این صورت  ISP می‌فهمد که شما به کجاها وصل شدید و تمام ترافیک رمز نشده شما را می‌بیند. دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7

شکل زیر نشان دهنده اتصال اینترنت با vpn است.
vpn یک تونل میان کلاینت و خودش ایجاد میکند. وقتی به vpn وصل می‌شوید کامپیوترتان تمام ترافیک اینترنتی خود را از میان این تونل عبور می‌دهد، این تونل از میان ISP شما عبور می‌کند، چون تونل رمزگذاری شده است ISP فقط می‌فهمد که شما از vpn  دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7استفاده می‌کنید. دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7
وقتی ترافیک شما به سرور vpn می‌رسد بعد از آن همه چیز روال عادی خود را طی میکند (خط قرمز). این بدین معنی است که الان به جای ISP ،کنترل کننده vpn تمام ترافیک اینترنتی شما را می‌تواند ببیند البته در صورتی که اطلاعات شم دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7ا را لاگ کند.

بیشتر بخوانید  واکنش داریوش ارجمند به مهاجرت برزو ارجمند

اگر کنترل کننده vpn اطلاعاتتان را لاگ کند می‌داند که شما به کجاها و دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7صل شده‌اید و تمام ترافیک غیر رمزگذاری شده‌تان را می‌بیند درست مانند ISP در اتصال بدون vpn.
نکته: برای فریب ISP هم راههایی وجود دارد. می‌توانیم با تغییر برخی مشخصات پکتها و یا ارسال پکتها به سرور وی پی ان از طریق یک تونل دیگر، کاری کنیم که ISP متوجه نشود که در حال استفاده از یک vpn خاص هستیم.

چگونه تشخیص دهید که وی‌پی‌ان به طور ایمن متصل شده است

خیلی از وی‌پی‌ان‌ها امنیت خیلی پایین‌تری از آن چه توسعه‌دهندگانشان ادعا می‌کنند دارند. با یک تست سریع می‌توان فهمید که آیا وی‌پی‌ان شما آدرس IP شما را مخفی می‌کند، اطلاعات DNS را نشت می‌دهد و یا اطلاعات دیگری که را افشا می‌ دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7کند یا نه. وقتی که یاد گرفتید که تشخیص دهید وی‌پی‌ان‌تان درست کار می‌کند، آنگاه همه‌ی ابزارهای لازم برای ارزیابی هر وی‌پی‌انی را که استفاده می‌کنید، خواهید داشت.

این مقاله به موضوعات زیر خواهد پرداخت:

  • چگونه تشخیص دهید که وی‌پی‌ان به طور ایمن متصل شده است دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7
  • چرا وی‌پی‌ان‌تان کار نمی‌کند، و چگونه آن را چک کنید
  • سرعت وی پی‌ان‌تان را تست کنید

تست امنیت وی‌پی‌ان نشان می‌دهد که آیا  دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7وی‌پی‌ان شما آن سطح از حافظتی را که انتظار دارید تامین می‌کند یا نه. اگر هم از وی‌پی‌ان رایگان استفاده می‌کنید، احتمالا کار چندانی انجام نمی‌دهد! شما می‌توانید خیلی سریع و راحت ارتباط وی‌پی‌ان خود را ت دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7ست کنید و ببینید که آیا همان‌گونه که باید از هویت شما حفاظت می‌کند یا نه.
وی‌پی‌ان‌تان درست کار می‌کند؟ بیایید جواب را پیدا کنیم

تست شت DNS دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7

DNS یا همان سیستم نام دامنه (Domain Na دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7me System) برای آسان‌سازی دسترسی به وبسایت ازطریق تبدیل نام‌های دامنه به آدرس IP متناظر استفاده می‌شود. مثلاً، به سایت liangroup.net یک آی پی آدرس به نشانی 79.175.181.171 اختصاص داده  دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7شده است. شما می‌توانید با استفاده از این ابزار، آی پی آدرس خود را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید  رقص بیژن بنفشه

به طور کلی، وظیفه‌ی تبدیل نام‌های دامنه به آدرس‌های IP متناظر تو دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7سط ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی (ISP) شما انجام می‌شود. اگرچه، وقتی شما از یک وی پی ان استفاده می‌کنید، IP آدرس واقعی شما مخفی  دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7می‌شود و از اینکه دیگران بتوانند موقعیت شما را ردیابی کنند جلوگیری خواهد شد.

گاهی اوقات درخواست‌های تبدیل دامنه از تونل امن VPN به بیرون نشت پیدا می‌کند. درپی این اتفاق، آدرس IP و موقعیت ISP شما به دنیای بیرون نشت پیدا خواهد کرد. برای اجرا کردن تست نشت DNS، به آسانی می‌ت دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7وانید به یک VPN متصل شوید که سرور آن VPN در خارج از کشور شما مستقر باشد. سپس می‌توانید از ابزارهای دقیقی نظیر dnsleaktest.com استفاده کنید. اگر آدرس آی‌پی، موقعیت و دیگر جزئیات، با اطلاعات موجود در ISP شما تطابق داشت، DNS شما  دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7درحال نشت اطلاعات است!

توجه داشته باشید که نشت DNS، به‌طور مستقیم آدرس  IP شما را در معرض خطر قرار نمی‌دهد. این امر باعث نشت آدرس آی‌پی و موقعیت ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی (ISP) خواهند شد که ازطریق آن می‌توان به راحتی آدرس  IPشما را ردیابی کرد. دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7

اتصال VPN چه مزایایی دارد:

  • دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7از دیدن، ذخیره کردن و تغییر اطلاعات رد و بدل شده توسط ISP، دولت و افراد دیگری که در مسیر شما تا مقصد وجود دارند، جلوگیری میکند. دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7

  • دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7برای دیدن سایتهایی که فیلتر شده‌اند به کار می‌آید. (مثل فیسبوک، یوتیوب و غیره) دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز 7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *