فیلم ملاقات شخصی با دختر
فیلم ملاقات شخصی با دختر
فیلم ملاقات شخصی با دختر | پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا در فیلم ملاقات خصوصی | فیلم بدون سانسور(ملاقات محرمانه خانم و اقا) | فیلم ملاقات خصوصی | اکران آنلاین نسخه کامل با بالاترین
فیلم ملاقات شخصی با دختر
فیلمنامه ملاقات خصوصی حداقل سه گردنه مهم دارد که باورپذیر درآوردنشان چالش بزرگی پیش روی نویسندگانش قرار داده است: یک موقعیت غریب و نامنتظَر –زن و مردی که بدون آشنایی قبلی، از داخل و خارج زندان کمکم به هم علاقهمند میشوند فیلم ملاقات شخصی با دختر و ازدواج میکنند-، یک چرخش دا فیلم ملاقات شخصی با دخترستانی (Twist) که قرار است به تماشاگر رودست بزند و غافلگیرش کند، و دو قهرمان، که تصمیم و عمل قهرمانانهشان نباید مصنوعی و غیرمنطقی به نظر برسد. به سلامت گذشتن از این سه گردنه، به چفت و بستی قوی در درام احتیاج دارد. ساختمانی که باید آن را آجر به آجر به دقت روی هم چید، و سهلانگاری در ساختن هر جزئش میتواند به فرو ریختن کل فیلم ملاقات شخصی با دختربنا منجر شود.
نزدیک شدن فرهاد به پروانه در این موقعیت غیرمنتظره، پلهپله و منطقی پیش میآید: دلبریهایش برای علاقهمند کردن پروانه به خود -از ترانهای که برایش میفرستد تا اصرارش برای تماشای صورت زن در تاریکی- از او مرد عاشقپیشهای میسازد که کارش را خوب بلد است. ه رمینطور است زیرکیاش برای فرستادن پروانه پیش مادرش، یا تأکیدش بر اینکه پروانه را چنان خوب میشناسد که میداند موقع اضطراب، آب مینوشد. در مقابل شرایط پروانه هم برای پذ فیلم ملاقات شخصی با دختریرش این عشق نامتعارف، درست کنار هم چیده شده: خانواده نابهنجاری که با بدهیها و خلافهای پدر و پسر امیدی به رهایی از منجلابش نیست، جذابیت شخصیت فرهاد، بیگناهیاش، بلدیهایش در عاشقی و البته سادگی پروانه و دستهای خالیاش برای پیدا کردن آدمی با شرایط بهتر. فیلم ملاقات شخصی با دختر
به این ترتیب فیلمنامه یکی از پیچهای اصلیاش را پشت سر میگذارد. تلاشی که در تصویر هم کم به ثمر ننشسته. از مکالمه اول فرهاد و پروانه در کابین ملاقات -تعلیقی که با بالا رفتن پرده بین دو سوی شیشه، همزمان در فیلم ملاقات شخصی با دختر دل پروانه و ذهن بیننده شکل میگیرد- تا شب اول فیلم ملاقات شخصی با دخترعروسیشان. خلوت دونفرهای که آرامآرام این زوج را به هم نزدیک و با هم آشنا میکند، تا رسیدن به لحظه همآغوشی؛ تصویری که (طبیعتاً!) نمیبینیمش، اما با بازی دوربین با شال فیلم ملاقات شخصی با دختر و دست زن و مرد، میتوانیم گرم و دلچسب تصورش کنیم. فیلم ملاقات شخصی با دختر
پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا در فیلم ملاقات خصوصی
اما مثل هر داستان رمانتیک دیگر، اینجا هم فقط اولِ عشق است فیلم ملاقات شخصی با دختر که آسان است. فرهاد در برابر پروانه موقعیتی دوگانه دارد. به واقع این زن، به دو معنا فرشته زندگی اوست. هم کسی است که نور عشق را به کنج سرد و خالی تنهاییاش تابانده، هم کسی است که میتواند او را از پشت این میلههای سرد و بیاحساس آهنی نجات دهد. نویسندگان برای پرداخت این وجه فیلمنامه، تصمیم جسورانهای گرفتهاند. آنها میتوانستند با ا فیلم ملاقات شخصی با دخترنتخاب زاویهدید «سومشخص محدود» روایت فیلم را تنها از نگاه پروانه پیش ببرند و چیزی از لایه دوم قصد فرهاد برای نزدیک شدن به او را نشانمان ندهند تا پیچ و چرخش فیلمنامه، غافلگیرکنندهتر به نظر برسد. اما رفتن به سراغ زاویهدید دانای کل، انتخاب دشوارتری است که از همان ابتدا (گرچه به مرور) ما را با تناقض درونی موقعیت فرهاد نسبت به محبوبش آشنا فیلم ملاقات شخصی با دخترمیکند. لبخند مرموز مرد بعد از پایان اولین ملاقاتش -که نخستین مواجهه ما با او (بدون حضور زن) نیز هس ت- به خوبی این احساس دوگانه را به تصویر میکشد. لبخندی که ترکیبی است از سرمستی عاشقانه از دیدار معشوق با لذت شیطانی توطئهگری که گام اول نقشهاش را با موفقیت برداشته. فیلم ملاقات شخصی با دختر
خلاصه داستان ملاقات خصوصی فیلم ملاقات شخصی با دختر
فیلم ملاقات خصوصی داستانی عاشقانه عجیبی دارد که با بازی فیلم ملاقات شخصی با دختر محوری پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا روایت میشود. عشق از راه دور. از ملاقات تا زندان. داستان جوان باهوشی که از یک تبهک اری و سوءاستفاده کردن از ملاقاتهایش به عشق میرسد: «این چه دوست فیلم ملاقات شخصی با دخترداشتنیه که اگه خلاف نکنیم به هم نمیرسیم؟» فیلم ملاقات شخصی با دختر
عوامل و بازیگران فیلم ملاقات خصوصی فیلم ملاقات شخصی با دختر
پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، ریما رامینفر، رویا تیموریان، سیا فیلم ملاقات شخصی با دختروش چراغیپور، نادر فلاح، پیام احمدینیا، شیرین آقا کاشی و حسین پارسایی بازیگران ملاقات خصوصی هستند.
فیلمنامه فیلم ملاقات خصوصی بصورت مشترک توسط امید شمس و علی سرآهنگ نوش فیلم ملاقات شخصی با دخترته شده روایتگر داستانی عاشقانه است. همچنین بهمن ارک کارگردان فیلم تحسینشده «پوست» بعنوان مشاور کارگردان در این پروژه سینمایی حضور دارد و علی مجیدی سرمایهگذار فیلم است. فیلم ملاقات شخصی با دختر
نقد و نظرهای منتقدان درباره فیلم ملاقات خصوصی
یک عاشقانه ناآرام. اسم فیلم البته جدا از اینکه چندان جذاب نیست و ذهن را فیلم ملاقات شخصی با دختر برای تماشایش وسوسه نمیکند، آدرس غلطی هم به درباره حال و هوایش به مخاطب میدهد. با این حال به وقتش میفهمیم ک فیلم ملاقات شخصی با دختره کارگردان چه عنوان بامسمایی برای اولین اثر بلندش انتخاب کرده است. تنش و خشونت و آدمهای پایینشهری و سلولها و راهروهای زندان و فضای مملو از خلاف و تبه کاریِ «ملاقات خصو فیلم ملاقات شخصی با دخترصی» هم در دقایقی ما را به یاد آثاری مثل «متری فیلم ملاقات شخصی با دختر شیش و نیم» و «مغزهای کوچک زنگزده» یا «شنای پروانه» میاندازد، اما نخستین فیلم امید شمس در جشنواره فجر، قصهای به کلی متفاوت از آن فیلمها را تعریف میکند. فیلم ملاقات شخصی با دختر
نقطه قوت اصلی فیلمساز، موفقیتش در ساختن شیمی عاشقانه ب فیلم ملاقات شخصی با دخترین دو شخصیت اصلی و بهخصوص تصویر کردن این اتمسفر در دو سه سکانس درخشان در زندان است. آن هم با وجود تمام محدودیتهای فلجکنندهای که برای نمایش عشق در سینمایمانفیلم ملاقات شخصی با دختر سراغ داریم. بهجز این تصویرهای پراحساس و تأثیرگذار، منطق علاقه عاشق و معشوق و نزدیک شدن روحیاتشان به همدیگر نیز در طول فیلم باورپذیر از کار درآمده، آنقدر که انتخاب هر پایانی جز پایانبندی فعلی اشتباهی مهلک به حساب میآمد. بهویژه معرفی و پرداخت شخصیت فیلم ملاقات شخصی با دختر پیچیده فرهاد، گلوگاهی حساس بوده که فیلم به سلامت از آن عبور کرده است. مجموعه بازیگران فیلم -که تعدادشان هم کم نیست- همگی بازیهای قابل قبول و حتی به یادماندنیای از خود به نمایش گذاشتهاند. از این میان میتوان زیر بازی پریناز ایزفیلم ملاقات شخصی با دختر دیار و نادر فلاح خط پررنگتری کشید. کارگردانی ملاقات خصوصی هم شُستهرُفته و تر و تمیز به نظر میرسد، آن هم با وجود سکانسهای شلوغ و پرهنرور در بعضی لحظات فیلم.
پیدا کردن ایراد مهم و اثرگذاری در فیلمنامه یا کارگ فیلم ملاقات شخصی با دخترردانی ملاقات خصوصی آسان فیلم ملاقات شخصی با دختر نیست. شاید فقط بعضی نقصها در مقدمه شخصیتپردازیها؛ مثلاً اینکه انگیزه فرهاد برای تصمیمی که منجر به گرفتاریاش شده، سست است و به شخصیت معلمیاش نمیچسبد، یا قابل قبول نیست که پروانه اینقدر ساده و بیتحقیق درباره شرایط فرهاد با پیشنهادش همراه شود. با این حال همه چیز در ملاقات خصوصی همانطور که انتظار داریم پیش میرود؛ چه در خط کلی داستان، چه در پرداخت جزئیات روایت و موقعیتها و شخصیتها، و چه در کارگردانی و اجرای (بیشت فیلم ملاقات شخصی با دخترر) سکانسها. سادهتر بگوییم، ملاقات خصوصی نکته غیرقابل پیشبینی یا غافلگیرکنندهای ندارد که تماشاگرش را سر ذوق یا به وجد بیاورد. هرچند درنهایت چنان هست که فیلم ملاقات شخصی با دختر مطمئنمان کند در آینده حتما بیشتر از اینها از امید شمس خواهیم شنید. فیلم ملاقات شخصی با دختر